جایگزین مسیر

پیشنهاد 30 میلیون پوندی یونایتد برای لویز؟!

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۲

دیوید مویز قصد دارد پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای خرید مدافع چلسی داوید لویز ارائه کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد به دنبال ارئه پیشنهاد برای بازیکن دیگری از تیم چلسی می باشد, در شرایطی که ژوزه مورینیو هم در تلاش برای خرید وین رونی شکست خورده است.

به گزارش میرور, دیوید مویز آماده ارائه پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن, داوید لویز می باشد تا خط دفاعی تیمش را قوی تر کند.

این گزارش مدعی می شود که سرمربی منچستریونایتد, در پشت پرده تلاش هایی برای خرید این بازیکن برزیلی انجام داده است و هم اکنون آماده است تا برای خرید او اقدام کند.

از زمان آمدن مورینیو به چلسی, آینده داوید لویز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است, علی رغم اینکه این بازیکن 26 ساله نقش حیاتی در قهرمانی آبی ها در لیگ اروپا برعهده داشت.

مورینیو نیز روز دوشنبه پس از بازی اعلام کرد که تمایلی برا ادامه تلاش در جهت خریدن رونی از یونایتد ندارد. او منتظر بود تا خود وین رونی درخواست جدایی به باشگاه بدهد, اما برعکس این انتظار مورینیو به نظر می رسد رونی قصد دارد در یونابتد بماند.

مویز که در این رقابت پیروز شده است و یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش را حفظ کرده, اکنون قصد دارد پس از ارائه پیشنهاد برای ماتا, پیشنهادی دیگر برای خرید لویز به چلسی ارائه کند.

۰ Comments