جایگزین مسیر

پیشنهاد یونایتد برای مدافع رم کافی است, احتمال نهایی شدن این انتقال؟!

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

روزنامه دیلی اکسپرس مدعی شده است که منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای جذب مهدی بن عطیه مدافع رم ارائه کند. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این روزنامه بریتانیایی با انتشار این مطلب مدعی شده است که رقم 30 میلیون پوند, مبلغ درخواستی باشگاه روم ایتالیا است. معمولا ما توجه خصی به ادعاهای روزنامه های بریتانیایی نمی کنیم اما این خبر پس از گزارشی که در روزنامه های ایتالایی منتشر شده است, در رسانه های بریتانیایی پخش شده است.

روزنامه گازتا دلا اسپورت مدعی شده است که باشگاه های بارسلونا, بایرن مونیخ و چلسی به خرید این بازیکن مراکشی علاقه دارند و آس رم ایتالیا نیز تصمیم به فروش این بازیکن گرفته است. بنا به ادعای گازتا, باشگاه رم به این خاطر چنین تصمیمی را گرفته است, چون بن عطیه به طور شفاف شایعات پیرامون نقل و انتقالاتش را رد نکرده است و در کلام تعهد خود را به باشگاه رم نشن نداده است.

این روزنامه همچنین مدعی شده است که رم ایتالیا قصد دارد با فروش بن عطیه مبلغ لازم برای خرید چند بازیکن جدید فراهم شود. البته گفته می شود دلیل اصلی این تصمیم باشگاه رم, بیشتر به خاطر موضع بن عطیه در قبال باشگاه می باشد. گازتا مدعی شده است که رم ایتالیا مبلغ 35 میلیون یورو برایی فروش بازیکن مراکشی خود می خواهد. اگر این مبلغ را به پوند تبدیل کنیم, رقمی حول و حوش 28 میلیون پوند خواهد شد که با رقم اعلامی روزنامه دیلی اکسپرس که مدعی شده است یونایتد قصد دارد این پیشنهاد را ارائه کند, تفاوت دارد.

به علاوه, پیش از این نیز گزارش هایی در ایتالیا منتشر شده بود که رم خواهان 30 میلیون یورو برای فروش بن عطیه می باشد. با توجه به این صحبت ها, احتمالا پیشنهاد 24 میلیون پوندی باید مقامات این باشگاه ایتالیایی را برای فروش این بازیکن متقاعد کند. پس اگر واقعا یونایتد مطابق ادعای اکسپرس چنین پیشنهادی ارائه کرده باشد, این احتمال وجود دارد که این انتقال به آسانی نهایی شود.

۰ Comments