جایگزین مسیر

پیشنهاد یونایتد برای هررا رد شد

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۲

پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد برای هافبک تیم اتلتیک بیلبائو اسپانیا از سوی این باشگاه اسپانیایی رد شد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اواخر روز گذشته خبر رسید که باشگاه منچستریونایتد در صدد ارائه پیشنهادی برای خریدن هافبک تیم اتلیتک بیلبائو, آندره هررا می باشد, پیشنهادی که امروز از سوی این باشگاه اسپانیایی رد شد.

باشگاه اتلتیک بیلبائو شب پنجشنبه بلافاصله این پیشنهاد را که با بند آزاد سازی قرارداد این بازیکن همخوانی نداشت, رد کردند و اعلام کردند که هیچ جایی برای مذاکره وجود ندارد.

رئیس باشگاه, خوسو اوروتیا در کنفرانس خبری که روز جمعه برگزار می شد, گفت که هر بازیکنی می تواند این باشگاه را ترک کند, به شرطی که تمایل به جدایی از این باشگاه را اعلام کند و رقم پیشنهادی با بدن آزاد سازی آن بازیکن همخوانی داشته باشد.

گفته می شود این رقم در مورد آندره هررا, 36 میلیون یورو(30/75 میلیون پوند) مشخص شده است.

اوروتیا به این مسئله نیز اشاره کرد که باشگاه تمایل دارد تا این بازیکن را حفظ کند, بازیکنی متولد باسک که دوران حرفه ای بازی خود را در رئال زاراگوزا آغاز کرده است.

اوروتیا روز جمعه گفت: بله, ما پیشنهادی شب گذشته دریافت کردیم, پیشنهادی رسمی از سوی منچستریونایتد. هنگامی که اتفاقی بیافتد من آن اتفاق را تایید خواهم کرد.

“باشگاه ما, باشگاه متفاوتی است, باشگاه ما, باشگاه خاصی است,  اساس این باشگاه بر پایه احساسات بنا نهاده شده است.”

“هدف ما در مقام یک باشگاه, کسب پول از طریق بازیکن نمی باشد, بلکه گرفتن بهترین عملکرد ممکن از بازیکن ها است.”

“برای فسط یک قرارداد با اتلتیک بیلبائو, اول, آنها باید به ما بگویند که می خواهند این باشگاه را ترک کنند و در همین لحظه چنین چیزی را آندره درخواست نکرده است. سپس آنها باید رقم درج شده در بند آزادسازی قرارداد آن بازیکن را پرداخت کنند, چنین اتفاقی نیز در پیشنهادی که برای هررا رسیده, لحاظ نشده است.”

“در حقیقت پیشنهادی که به اندازه رقم بند آزاد سازی آندره باشد تا این لحظه ارائه نشده است.”

“ما شب گذشته پیشنهادی از سوی منچستریونایتد دریافت کردیم و حرفی که به آنها زدیم این بود که ما نمی خواهیم درباره بازیکنانمان وارد مذاکره شویم.”

گفته می شود پیشنهاد یونایتد برای این بازیکن جوان 25 میلیون پوند بوده است. اکنون باید منتظر ماند و عکس العمل باشگاه یونایتد را در قبال این سخنان رئیس باشگاه اسپانیایی دید.

آیا یونایتد رقم پیشنهادی باشگاه اتلتیک بیلبائو را برای خرید این بازیکن 24 ساله پرداخت می کند. فرصت چندانی تا پایان مهلت نقل و انتقالات نمانده است, باید دید حرکت باشگاه در این روزهای آخر چه خواهد بود.

 

۰ Comments