جایگزین مسیر

پیشنهاد 11 میلیون پوندی یونایتد روی میز ونگر

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش اکسپرس منچستریونایتد در جدیدترین اقدام یک پیشنهاد 11 میلیون پوندی برای کاپیتان آرسنال به این باشگاه فرستاده است و ونگر در حال بررسی شرایط است و هنوز هیچ گونه جوابی به این پیشنهاد نداده است.

هفته ی پیش بود که خبر علاقه ی یونایتد به فرمائلن منتشر شد و به نظر می آید یونایتد برای جذب این بازیکن مصمم است و این انتقال در شرف انجام شدن می باشد.

بعد از ون پرسی,یونایتد در تلاش است تا کاپیتان دیگری از این تیم را به خدمت بگیرد و به نظر می آید ونگر و فرمائلن هم به این انتقال راضی باشند.

ابتدا گویا توپچی ها حداقل 15 میلیون پوند برای فرمائلن می خواستند اما به این دلیل که تنها یک سال دیگر از قرارداد او مانده است و از طرفی خواهان جدایی است آنها با مبلغی حدود 11 میلیون پوند

هم راضی خواهند شد.

ون خال باید فکری به حال خط دفاعی یونایتد که با خروج ویدیچ و فردیناند ضعیف تر هم شده است بکند و به نظر نمی آید فرمائلن به همراه جونز و اسمالینگ و ایوانز بتوانند مشکلات میانه ی دفاع شیاطین سرخ را حل کنند و یک مدافع بزرگ باید خریداری شود.

در صورت خرید فرمائلن یونایتد 70 میلیون پوند تا کنون بازیکن خریده است و برای خرید یک هافبک و یک مدافع مینی دیگر هیچ مشکلی نخواهد داشت.

البته خبرها حاکی از قصد ون خال برای خرید یک گوش تهاجمی هم می باشد.

۰ Comments