جایگزین مسیر

پیشنهاد 20 میلیون پوندی یونایتد برای بارکلی؟!

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۲

به گزارش دیلی استار, سرمربی منچستریونایتد, دیوید مویز آماده است تا در ماه ژانویه برای خرید راس بارکلی ستاره جوان اورتون دست به کار شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اینکه یونایتد نتوانست در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان مدنظر خودش را به خدمت بگیرد, اکنون به نظر می رسد باشگاه قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی حضور گسترده ای داشته باشد.

تنها خرید بزرگ یونایتد در تابستان ماروان فلاینی بود که در آخرین روز نقل و انتقالات از اورتون به یونایتد ملحق شد.

اکنون به نظر می رسد دیوید مویز آماده است تا دوباره بازیکن دیگری را از اورتون به خدمت بگیرد. باشگاه قصد دارد با ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای خرید راس بارکلی دست به کار شود.

این بازیکن 19 ساله به سرعت تبدیل به یکی از آینده دار ترین ستاره های جوان در انگلستان شده است و در ماه گذشته اولین بازی ملی خود را نیز برای تیم ملی انگلستان انجام داد.

مویز در زمان حضورش در اورتون به این بازیکن فرصت حضور در ترکیب اصلی اورتون را داد و اکنون قصد دارد او را به الدترافورد بیاورد.

چلسی نیز به خرید این بازیکن تمایل دارد اما باشگاه یونایتد مطمئن است که به خاطر روابط نزدیک این بازیکن و دیوید مویز نزدیک تر از دیگر باشگاه ها برای خرید این بازیکن قرار دارد.

باشگاه اورتون اذعان کرده است که قصد ندارد این بازیکن آینده دار را ازدست بدهد اما به نظر می رسد در صورت ارائه پیشنهادی بالا برای خرید این بازیکن احتمال نهایی شدن انتقال این بازیکن جوان وجود دارد.

آیا به نظر شما منچستریونایتد باید برای خرید راس بارکلی اقدام کند؟

۰ Comments