جایگزین مسیر

پیشنهاد 22 میلیون پوندی یونایتد برای شاوو

by | بهمن , ۴ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد پیشنهادی 22/5 میلیون پوندی برای مدافع چپ ساوتهمپتون, لوک شاوو آماده می کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 18 ساله از زمانی که توانست در لیگ برتر به میدان برود عملکرد چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است و از او به عنوان جانشین بلند مدت پاتریس اورا نام برده می شود.

به نقل از میرور سرمربی شیاطین سرخ, دیوید مویز پیشنهادی 22/5 میلیون پوندی برای خرید لوک شاوو ارائه می کند.

مویز با این پیشنهاد اکنون مبلغ بیشتری نسبت به پیشنهاد 21 میلیون پوندی چلسی برای لوک شاوو داده است و امیدوار است مذاکرات در آخر همین هفته آغاز شود.

سران یونایتد تمایل دارند تا هر چه سریعتر این بازیکن 18 ساله را با پیشنهادی خوب به الدترافورد بیاورند و علاوه بر عقد قراردادی بلند مدت, فرصت حضور در تیم اصلی را نیز در اختیار او قرار دهند.

سرمربی اسکاتلندی یونایتد می داند که پاتریس اورا بیشتر از 4, 5 ماه دیگر که به پایان قراردادش نمانده است, در یونایتد نخواهد ماند و به همین دلیل می خواهد در راستای از نو ساختن تیم شاوو را به خدمت بگیرد. اما در این حین چلسی نیز به دنبال لوک شاوو می باشد تا او را جانشین بلند مدت اشلی کول کند.

مویز اکنون با قراردادی 37 میلیون پوندی خوان ماتا از چلسی را گرفته است. اکنون با نهایی شدن این قرارداد, رکورد نقل و انتقالات باشگاه که قبلا در خرید برباتوف از تاتنهام در سال 2008 30/75 میلیون پوند بود, شکسته شد.

این بازیکن اسپانیایی اولین بازی خود با پیراهن یونایتد را می تواند روز سه شنبه برابر کاردیف انجام دهد.

۰ Comments