جایگزین مسیر

پیشنهاد 30 میلیون یورویی یونایتد به پیانیچ

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –منچستر یونایتد به دنبال این است که ستاره آث رم پیانیچ را با 30 میلیون یورو به اولترافورد بیاورد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش روزنامه Le 10 Sport یوناتید رقیب تانهام برای جذب پیانیچ می باشد و به دنبال این است که با پیشنهاد 30 میلیونی رقیب خود تاتنهام را شکست دهد.

دیوید مویس در تابستان به دنبال هافبک های خوب بود که در همه آنها شکست خورد به طور مثال در جذب هررا خدیرا و فابرگاس ناکام ماند و برای جبران به دنبال پیانیچ می باشد.

اگر چه یونایتد در دقایق پایانی تابستان مروان فلینی را به خدمت گرفت اما دیوید مویس به شدت دنبال پیانیچ هافبک رم در نقل و انتقالات زمستانی می باشد.

و یونایتد می تواند با پیشنهاد 30 میلیونی تاتنهام را در این انتقال شکست دهد این هافبک بوسنیایی که قراردادش در تابستان 2015 به پایان می رسد به گزارش گازتا دلو اسپورت ایتالیا انتظار می رود قبل از پایان قراردادش در صورت عدم تمدید قرارداد به فروش برساند.

اما انتظار می رود رم برای فروش پیانیچ پول نقد می خواهد و تا قبل از اتمام قراردادش این بازیکن را به فروش برساند چون پیانیچ در تابستان آینده کمتر از 12 ماه به پایان قراردادش با رم می ماند.

پیانیچ در این فصل بسیار خوب کار کرده است و تا به اینجای فصل به رم و رودی گارسیا کمک های زیادی را کرده است و پیانیچ در این فصل 3 گل به ثمر رسانده است و همچنین 3 پاس منجر به گل نیز داده است.

یونایتد که در خط هافبک دچار مشکلاتی است سخت به دنبال آوردن یک هافبک طراز اول می باشد منچستر شنبه در مقابل استوک به زحمت به پیروزی رسید و این مشکل در خط هافبک یونایتد می باشد.

به عقیده مویس با خرید فلینی باز هم یونایتد به یک هافبک خوب نیاز دارد تا مشکلات تیم تا حدودی حل شود.

پیانیچ می تواند خرید خوبی برای یونایتد به شمار رود و انتظار می رود یونایتد می خواهد هر جور شده این انتقال را از ویلاس بواس سرمربی تاتنهام ببرد و به او را به یونایتد بکشاند.

به گزارش تاک اسپورت تاتنهام هنوز به خرید پیانیچ علاقه دارد و دوست دارد او را در ژانویه به خدمت بگیرد تاتنهام در تابستان نیز سخت به دنبال پیانیچ بود ولی این انتقال انجام نشد.

۰ Comments