جایگزین مسیر

پیش بازی;منچستریونایتد-سرزو اوزاکا

by | مرداد , ۴ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در ادامه تور پیش فصل منچستریونایتد, شیاطین سرخ به مصاف تیمی از لیگ ژاپن می روند, تیم سرزو اوزاکا یکی از تیم های برتر جی لیگ ژاپن می باشد.

در حالیکه اولویت تیم منچستریونایتد رسیدن به آمادگی کامل می باشد, شیاطین بدون شک دوست دارند این بازی را با برد پشت سر بگذارند. در روز سه شنبه, دیوید مویس و شاگردان او با نتیجه 3 بر 2 مغلوب یوکوهاما مارینوس شدند.

تیم در این چند روز مدام در سفر بوده است و فرصت چندانی برای آمادگی کامل پیدا نکرده است آنها پس از انجام بازی دوستانه در سیدنی به ژاپن سفر کردند و بازی دوستانه ای در یوکوهاما برگزار کردند و اکنون پس از گذشت دو روز از آن بازی با سفر از طریق قطار سریع السیر برابر سرزو اوزاکا قرار خواهند گرفت.

این بار باشگاه نگرانی از وضعیت آب و هوا ندارد, هوای گرمی که آنها انتظار داشتند اکنون در یوکوهاما مهیا است و بهترین فرصت برای آزمودن شرایط بازیکنان فراهم شده است. همچنین این مسابقه فرصتی مهیا کرده است تا بازیکنانی که در تور تیم را همراهی می کنند مربی جدید دیوید مویس را تحت تاثیر قرار دهند.

تاریخ و زمان بازی : 26 جولای ساعت 14:30 به وقت تهران روز جمعه

محل برگزاری : استادیوم نیسان در یوکوهاما, ژاپن

انتظار می رود بازیکنان منچسریونایتد در بازی امروز پیراهن دوم جدید خود را که دیروز رونمایی کردند, بر تن داشته باشند.

بازیکنانی که نگاه ها در این بازی بر روی آنها متمرکز شده است:

Hi-res-171162918_crop_exact

شینجی کاگاوا

شینجی کاگاوا در بین سال های 206 و 2010 در سرزو اوزاکا بازی می کرد. او در مدت حضورش در باشگاه, 55 گل به ثمر رساند. من مطمئنم طرفداران اوزاکا از اینکه دوباره او را در خانه سابقش ببینند, خوشحال خواهند شد و هر موقع که او پا به توپ شود, صدای تشویق هواداران حاضر در استادیوم بلند خواهد شد.

کاگاوا در مصاحبه ای که چندی قبل داشت اظهار داشت که برای او تنها بازی کردن مهم است و اهمیتی نمی دهد مربی او را در چه پستی بگذارد. بدون شک در بازی امروز کاگاوا در مرکز توجهات قرار خواهد داشت.

.

Hi-res-174097496_crop_exact

ویلفرد زاها

هرچه که از مدت زمان تور می گذرد, ویلفرد زاها ارزش های خود را بیشتر نشان می دهد, و هواداران و دیوید مویس را ناامید نکرده است. او یکی از بهترین بازیکنان مویس می باشد.

این بازیکن 20 ساله در ژانویه گذشته از کریستال پالاس به باشگاه پیوست اما نیم فصل دوم رقابت های فصل گذشته را به طور قرضی در کریستال پالاس گذراند. اکنون هدف او بدست آوردن جایگاه ثابتی در ترکیب تیم جدیدش می باشد.

زاها در زمین بازی یک استعداد بی نظیر برای شیاطین سرخ می باشد, اما تنها چیزی که او نیاز دارد تا کسب کند بلوغ و تجربه است. بازی کردن در بازی های تور پیش فصل بهترین فرصت برای این بازیکن است که نشان دهد به اندازه کافی به بلوغ کافی رسیده است.

.

Hi-res-174070075_crop_exact

دنی ولبک

پس از پشت سرگذاشتن فصلی ناامید کننده با تنها به ثمر رساندن دو گل در بازی هایی که برای یونایتد به میدان رفت, دنی ولبک در این تابستان, دوباره شم گلزنی خود را یافته است.

او دچار مصدومیتی جزئی در بازی گذشته تیمش شد ولی اکنون به آمادگی کامل رسیده است تا دوباره به میدان رود.

مویس در مصاحبه ای قبل از این بازی گفت که من انتظار دارم دنی و رابین در بازی فردا کنار هم به میدان روند.

این خبر خوبی برای ولبک می باشد, زیرا او زمان بیشتری برای بازی کردن پیدا می کند. با مصدومیت وین رونی و برگشتنش به منچستر, فرصت خوبی از آن ولبک شده است تا ارزش های خود را ثابت کند. او بدون شک می خواهم عملکردی را که در بازی با ستارگان استرالیا انجام داد دوباره تکرار کند.

شبکه های پخش کننده این بازی:

21

لینک پخش مستقیم بازی:

لینک 1

لینک 2

لینک 3

لینک 4

پیش بینی نتیجه مسابقه

منچستریونایتد 4-1 سرزو اوزاکا

۰ Comments