جایگزین مسیر

پیش بازی:‌منچستریونایتد – آس رم

by | مرداد , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران :

 منچستر یونایتد – رم : هفتمین بهشت فن خال

منچستر یونایتد امروز در دومین بازی پیش فصل خود در تور آمریکا به مصاف آ.اس. #رم در شهر دنور خواهد رفت.
یونایتد بعد از این بازی در مقابل میلان و رئال مادرید قرار خواهد گرفت و احتمال دارد در فینال این رقابت ها به مصاف یکی از حریف های سنتی خود #منچسترسیتی یا #لیورپول خواهد رفت.
یونایتد در حالی با اعتماد به نفس زیاد به مصاف رم خواهد رفت که بازی قبلی خود را در یک مسابقه برتر و یک طرفه ال.ای. #گلکسی را در هم کوبید. بعضی دلیل این نتیجه را ضعف تیم مقابل دانستند ولی در هر صورت این تیم آمریکایی حریف نسبتا زهر دار به شمار می آمد و نتیجه 7-0 نتیجه خوبی برای شیاطین سرخ بود.

اخبار منچستر یونایتد:110878_en_maxi_9

دنی #ولبک اولین گل یونایتد را درمسابقه ذکر شده به ثمر رساند بعد از آن نیز وین رونی، ریس جیمز و اشلی یانگ هر کدام دوبار موفق به گل زنی شدند و پیروزی خارق العاده ای را در اولین بازی زیر نظر لوییز فن خال رقم زدند.
به نظر می آید فن خال از نتیجه به دست آمده و هم چنین از عملکرد بازیکنان – چه انهایی که گل نزدند – مخصوصا زوج اسپانیایی خط هافبکش یعنی آندر هررا و خوان ماتا راضی باشد.
شیاطین سرخ احتمالا دوباره با همان سیستم 3-4-1-2 در مقابل رم صف آرایی کند، ممکن است ریس جیمز در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرد و همچنین ممکن است این بازی اولین بازی خاویر هرناندزی که دیروز به تور اضافه شد باشد.

اخبار تیم رم:6225986565_1ea9a987cf_z_22357
همانند یونایتد ، رم نیز در بازی اول خود لیورپول را در بوستون با نتیجه 1-0 شکست داد این بازی اولین بازی اشلی کول مدافع سابق چلسی برای این تیم ایتالیایی بود.
رودی گارسیا در این فصل با جذب اشلی کول ، سیدو کیتا و خوان آیچوعه با درصدد تقویت تیم خود بود که در فصل قبل به مقام نایب قهرمانی سری آ رسید.
احتمالا رم موفق به حفظ بازیکنان کلیدی خود از جمله میرالم پیانیچ ، مهدی بن عطیه و کوین استروتمن خواهد بود گرچه خبر های زیادی مبنی بر خروج آنها از باشگاه منتشر شده است .
استروتمن نیز به تازگی به تمرینات بازگشته است اما حضور او در مسابقات کمی دور از انتظار است.

بازیکنان کلیدی :
آندر هررا توانست در بازی قبلی عملکرد خارق العاده ای از خود به نمایش بگذارد و توانایی های بالای خود در کار با توپ و هوش سرشارش را به رخ کشید. بازیکن پیشین بیلبائو در نیمه دوم با پاس های عمیق خود توانست تحسین همگان را بر انگیزد.
در طرف مقابل نیز مهدی بن عطیه که فصل پیش بهترین مدافع وسط سری آ شد از اصلی ترین بازیکنان رم است. انتظار می رود که این مدافع مراکشی که به منچستر یونایتد و بارسلونا نیز لینک شده است امشب در بهترین فرم خود باشد.
دیدار های پیشین:
اخرین دیدار این دوم تیم بازی معروف 71 در قالب رقابت های چمپیونز لیگ بود که در آن بازی مایکل #کریک ، وین #رونی ، کریستیانو رونالدو و پاتریس اورا برای یونایتد گل زنی کردند.
در بازی رفت اما شرایط به ضرر یونایتد بود. این بازی که با اخراج پاول اسکولز همراه بود 2-1 به نفع تیم ایتالیایی تمام شد.
از آن بازی تنها دارن فلچر ، وین رونی ، مایکل کریک ، دنیله ده روسی و فرانچسکو توتی در تیم های خود باقی مانده اند.
پیش بینی:
به نظر می آید دو تیم برای این بازی کاملا آماده اند. یونایتد به دنبال ادامه دادن فرم خوب خود است در حالی که رم نیز فصل قبل نشان داد که در کار های دفاعی تیمی قدرتمند و مستحکم است. این بازی فرصت خوبی برای خط دفاع منچستر مخصوصا ایونز، اسمالینگ و جونز است تا بتوانند در 45 دقیقه ای که در بازی حاضر هستند نظر فن خال را به خود جلب کنند
پیش بینی ما برای این بازی نتیجه 1-1 است

۰ Comments