جایگزین مسیر

پیش بازی : اسپرز VS یونایتد

by | دی , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

تاریخ , زمان و پوشش 

یکشنبه 28 دسامبر(7 دی ماه) , ساعت 12:00 به وقت محلی(15:30 به وقت تهران) به صورت زنده از شبکه BT Sport(شبکه ورزش)

منچستر تنها پس از گذشت دو روز از پیروزی قاطع 3 – 1 برابر نیوکاسل , این بار برای بازی با تاتنهام به لندن می رود.در مرحله بعدی یونایتد دوره شلوغ و سختی دارد و می خواهد فرصت پیشرفت در این 9 بازی را از دست ندهد و جای خود را در مکان سوم جدول حفظ کند در حالی که به دنبال چلسی و منچسترسیتی است.

فرم بازی 

این سفر دور از خانه برای یونایتد ترس آور نخواهد بود , آنها در 3 بازی آخر خود شکست نخورده اند. اسپرز اخیرا نشان داده که تمایل به پیروزی دارد.آنها 3 بازی آخر خود را با نتیجه 2 – 1 به پیروزی رسیدند.این کار باعث شده تا تیم موریسیو پاچتینو در رتبه ششم جدول با پنج امتیاز اختلاف نسبت به یونایتد قرار بگیرد.

اخبار تیم ها

کریس اسمالینگ می تواند پس از نیمکت نشینی برابر نیوکاسل در این بازی حضور پیدا کند , اگر چه حضور دی ماریا در این بازی پس از به وجود آمدن مشکل در تمرین قبل از بازی با نیوکاسل در هاله ای از ابهام است.عدنان یانوزای به دلیل بیماری غایب است در حالی که هموطنش مارونه فلاینی و دالی بلیند نیز در دسترس نیستند.لوک شاو و آندر هررا قصد دارند به زودی برگردند و می توانند بازی کنند.تاتنهام رایان میسون را به دلیل آسیب دیده گی از ناحیه غوزک پا در بین دو نیمه بازی روز جمعه برابر لسترسیتی تعویض کرد و بعد از مصدومیتی طولانی دوباره کایل واکر را در سمت راست خود دید.

آخرین رویارویی دو تیم 

گل دنی ولبک نتوانست مانع از شکست برابر تاتنهام در بازی فصل پیش در اولدترافورد شود و گل های امانوئل آدبایور و کریستین اریکسن 3 امتیاز بازی را برای تاتنهام به ارمغان آورد.

آیا می دانید؟

یونایتد از سال 2001 تا به الآن در 13 سفر خود به وایت هارت لین شکست نخورده است.از آن زمان در بازی های دو تیم میانگین 2.8 گل در هر بازی ثبت شده است.و در آخرین رویارویی شان در فصل گذشته 4 گل به ثمر رسید , در تساوی 2 – 2 فصل گذشته رونی دو گل به ثمر رساند که شمار گل های او با پیراهن یونایتد برابر تاتنهام در 8 بازی به 6 گل رسیده است.

دیگر بازی ها

چلسی در ساعت 17:35 به وقت تهران به مصاف ساوتهمپتون می رود در حالی که از ساعت 18:30 به وقت تهران منچسترسیتی میزبان برنلی است و در همین ساعت آرسنال میهمان وستهام می باشد.لیورپول و سوانسی تنها تیم هایی هستند که دوشنبه شب در آنفیلد با هم بازی می کنند.

داوران بازی

جاناتان مووس دومین بار در این فصل به عنوان داور اول برای یونایتد قضاوت می کند – او اول همین ماه میلادی دیدار تیم های منچستریونایتد و استوک سیتی که با برتری 2 – 1 شیاطین به پایان رسید را قضاوت کرد.بنت و لانگ به عنوان دو کمک داور او را در امر قضاوت یاری می کنند.همچنین لی میسون داور چهارم این بازی خواهد بود.

پیش بینی بازی 

0 – 2 به سود منچستریونایتد

 

۰ Comments