جایگزین مسیر

پیش بازی; ترکیب احتمالی شیاطین سرخ

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد

شیاطین سرخ در روز شنبه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران باید در برابر نوریچ سیتی به بازی بپردازند. این در شرایطی است که لیست بلند بالای مصدومان منچستریونایتد دست مربیان تیم را برای انتخاب ترکیب اصلی محدود کرده است. طبق گزارشاتی که منتشر شده است کریس اسمالینگ و آندر هررا هر دو به این بازی میرسند و میتوانند در ترکیب تیم بازی کنند.

حضور اسمالینگ میتواند بار دیگر کیفیت خوب را به دفاع شیاطین باز گرداند و از طرفی بازی دادن به هررا میتواند میانه ی میدان منچستریونایتد را قدرتمند و خطرناک تر کند. هررا بارها نشان داده که در میانه ی خط هافبک یونایتد میتواند به خوبی بازی کند ولی مصدومیت و عدم اعتماد سرمربی به وی فرصت کمی برای حضور در ترکیب را داده است.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد

ترکیب احتمالی منچستریونایتد

از طرفی گفته میشود که وین رونی کاپیتان شیاطین سرخ برای این بازی آماده خواهد بود و میتواند بار دیگر در ترکیب تیم حضور پیدا کند. درصورتی که از وین رونی در ترکیب تیم استفاده شود، مارسیال بار دیگر به عنوان وینگر به بازی گرفته خواهد شد. ممفیس نیز میتواند در بال منچستریونایتد حضور داشته باشد.

با این تغییرات اعمال شده خوان ماتا به عنوان بازیکن پست ۱۰ ایفای نقش خواهد کرد و پشت  سر وی اشنایدرلین و کریک بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد

ترکیب احتمالی منچستریونایتد

بازی روز شنبه بسیار پراهمیت خواهد بود چرا که لوییز فن خال نتوانسته در چند بازی اخیر پیروزی را برای هواداران به ارمغان بیاورد و با توجه به اخراج خوزه مورینیو فشار ها بر روی لوییز فن خال بیشتر شده است چرا که از مورینیو به عنوان یکی از گزینه های هدایت یونایتد یاد میشود. فن خال باید برای بازی فردای یونایتد تدابیر خاصی را بیندیشد و سعی کند با بازی هجومی بار دیگر پیروزی را برای هواداران کسب کند.

۰ Comments