جایگزین مسیر

پیش بازی : منچستریونایتد در برابر ولفسبورگ، همه چیز یا هیچ چیز

by | آذر , ۱۷ , ۱۳۹۴

شیاطین سرخ در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان در فولکس واگن آرنا باید به مصاف ولفسبورگی بروند که برای صعود به یک تساوی نیاز دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتدشیاطین سرخ در حالی به مصاف ولفسبورگ می روند که در گروه B لیگ قهرمانان در جایگاه دوم قرار دارند و برای صعود به دور بعد چشم به نتیجه بازی پی اس وی و زسکا دارند این در حالیست که یونایتدی ها امشب با پیروزی در فولکس واگن آرنا می توانند به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کنند. یونایتد در روز شنبه با تساوی بدون گل مقابل وستهام به رکورد ۵ تساوی بدون گل در ۹ بازی رسید و قطع به یقین برای صعود به دور بعد امشب باید گل زنی کند.

تماشای بازی

بازی آخر دور گروهی لیگ قهرمانان امشب(سه شنبه) ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگذار خواهد شد ، این بازی در رسانه ی داخلی توسط شبکه سه سیما پوشش داده خواهد شد ، همچنین از شبکه هایی مانند BT Sport و MUTV می توانید این بازی را دنبال کنید.

وضعیت دو تیم

مردان لوییز فن خال در حالی که می توانستن از شکست منچسترسیتی استفاده کنن و به صدر جدول نزدیک تر شوند در مقابل وستهام به تساوی بدون گل رسیدند.

شیاطین در دفاع بسیار محکم و با ثبات عمل کرده و در ۱۰ بازی گذشته خود در تمام مسابقات فقط ۳ گل دریافت کرده است.

ولفسبورگ که در رتبه پنجم بوندسلیگا قرار دارد بعد ۲۹ بازی بدون شکست در خانه از ۸ مارس ۲۰۱۴ بالاخره در مقابل دورتموند ، در حالی که تا دقایق پایانی بازی با تساوی دنبال میشد با گل بازیکن سابق شیاطین شینجی کاگاوا شکست خوردند. مانند رویاریی قبلی این دو تیم در سپتامبر که ولفسبورگ در دوبازی خارج از خانه در بوندسلیگا پیروزی را تجربه نکرده بود.

بازی های اخیر دو تیم

منچستریونایتد:  [yes_list]

  • برد
  • برد
  • برد
  • مساوی
  • مساوی
  • مساوی

[/yes_list]

ولفسبورگ: [yes_list]

  • باخت
  • باخت
  • برد
  • برد
  • مساوی
  • باخت

[/yes_list]

آخرین اخبار دو تیم

wayne-rooney-manchester-united_3381283

مورگان اشنایدرلین که بازی مقابل وستهام را به دلیل مصدومیت ران از دست داد به لیست بلندبالای مصدومین یونایتد اضافه شده است ، پیش از این وین رونی ، مارکوس روخو ، فیل جونز ، آندر هررا ، آنتونیو والنسیا  و لوک شاو نیز در دسترس نبودند.نیک پاول ، کمرون بروثویک جکسون ، گیلرمو وارلا و شان گاس از تیم جوانان به همراه تیم به آلمان سفر کرده اند.

برای ولفسبورگ دانته پس از محرومیتش در دسترس خواهد بود. اما لوییز گوستاوو و ریکاردو رودریگز به واسطه مصدومیتشان در  وضعیت مبهم برای این بازی قراردارند.

نمایی از رختکن

خوان ماتا:

واضح است که ما برای صعود به دور بعدی نیازمند پیروزی هستیم ، همه ما می دانیم بازی در مقابل تیم های آلمانی در ورزشگاهشان چگونه است.

اما ما باور دارم که می توانیم بلیطمان برای دور بعد را به دست بیاوریم.

در گذشته

مایکل اوون تنها هتریک خود برای شیاطین سرخ را در دسامبر ۲۰۰۹ در پیروزی ۳-۱ مقابل ولفسبورگ انجام داد ، یونایتد ۳ دیدار اخیر خود مقابل ولفسبورگ را پیروز بوده است ، برد ۲-۱ در خانه در سال ۲۰۰۹/۱۰ و اوایل همین فصل.

بازیکن خطرناک حریف

بهترین گل زن ولفسبورگ ستاره قد بلند هلندی این تیم “باس دوست” است که ۹ گل به ثمر رسانده که شامل یک گل در لیگ قهرمانان در پیروزی ۲-۰ در مقابل پی اس وی در ماه اکتبر است.

باس دوست مورد انتقاد هکینگ قرار گرفته است اما همچنان یک تهدید جدی به شمار می رود؛ او در بازی آخر هفته، مقابل دورتموند بر روی نیمکت نشسته بود و به میدان آمدن اما نتوانست مانع از شکست تیم شود.

ذاور

آخرین باری که میلوراد مازیچ برای یونایتد داوری کرد بازی در خانه مقابل شاختاردونتسک در دسامبر ۲۰۱۳ بود. این داور صرب در دو بازی که این فصل درلیگ قهرمانان قضاوت کرده است ۱۳ کارت زرد و ۱ کارت قرمز از جیب خود خارج کرده است.

تماشای رقبا

در دیگر دیدار گروه B ، زسکا موسکو شانسی برای صعود به دور حذفی بگ فهرمانان ندارد اما با پیروزی مقابل پی اس وی می تواند به لیگ اروپا راه یابد. منچسترسیتی که به دور بعدی صعود کرده است در خانه به مصاف موشن گلادباخ می رود. در بازی های روز چهارشنبه نیز آرسنال در خانه المپیاکو برای صعود به پیروزی نیاز دارد. چلسی نیز برای صد نشینی با پورتو مقابله میکند.

نبرد کلیدی

hi-res-a329f8a692223650a4b43c85a9e3f1e5_crop_exact

در بازی امشب تقابل مارسیال و فلینی در مقابل دانته و نالدو می تواند نبرد کلیدی بازی باشد، همچنین توانایی اسمالینگ و بلیند در بسته نگه داشتن دروازه یونایتد در مقابل مهاجمان می تواند نقطه قوت یونایتد ها باشد.

ترکیب احتمالی

ترکیب احتمالی

ترکیب احتمالی

۰ Comments