جایگزین مسیر

پیش بازی منچستریونایتد و اینتر

by | مرداد , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچستریونایتد در سومین دیدار خود در در امریکا به مصاف یک تیم ایتالیایی دیگر می رود و این بار در مقال اینتر میلان قرار خواهد گرفت.

همه ی هواداران یونایتد منتظرند تا تقابل نمانیا ویدیچ کاپیتان اسبق یونایتد که 8 سال برای این تیم بازی کرد را با یونایتد ببینند.

این دو تیم هر دو دوره ای موفق را گذراندند و هم اکنون اینتر برای جند فصل و یونایتد برای یک فصل شرایط خوبی نداشتند و در صدد آمادگی برای جبران نتایج بد خود در فصل اخیر می باشند.

اخرین تقابل ان دو تیم تقابل سرالکس فرگوسن و مورینیو هم بود که در لیک قهرمانان سال 2009 به مصاف هم رفتند و بازی در سن سیرو بدون گل تمام شد اما در اولدترافورد یونایتد با دو ضربه ی سر ویدیچ و رونالدو به برتری رسید و تا فینال هم رفت.

گاردین در مورد این بازی نوشت ون خال احتمال زیاد مجددا با سیستم 3_5_2 بازی کند و این بار هم از تمامی بازیکنانش استفاده کند و همچنین زاها که تاکنون بازی نکرده است.

این خبرگزاری مدع شد احتمال دارد مجددا سوپرایزی در انتخاب کاپیتان توسط ونخال ببینیم چرا که او بازیکنی که تا پایان بازی می کند را کاپیتان می کند و احتمال دارد مانند سری قبل بازیکنی مثل کلورلی کاپیتان باشد.

احتمال دارد پاول نیز برای اولین بار تحت نظر ون خال به بازی گرفته شود تا او هم محکی خورده باشد.

10308333_787229927961767_3604434601207655657_n

۰ Comments