جایگزین مسیر

پیش بازی : منچستریونایتد VS نیوکاسل

by | دی , ۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

تاریخ , زمان و پوشش : جمعه 26 دسامبر(5 دی ماه) ساعت 15:00 به وقت محلی(18:30 به وقت تهران) زنده از شبکه BT Sport (شبکه ورزش سیما)

پس از بازی سخت برابر استون ویلا و بدست آمدن رکورد 7 بازی بدون شکست , یونایتدی ها در دوره شلوغ کریسمس برای بازی با نیوکاسل به اولدترافورد بر می گردند.پیروزی در آخرین بازی سال هم باعث می شود مکان تیم در رتبه سوم جدول مستحکم شود و هم فشار یونایتد بر تیم های چلسی و منچسترسیتی حفظ شود.

فرم بازی : لوئیس ون خال اعتماد به نفسی را در تیم تزریق کرده است پس از آنکه آنها در بازی افتتاحیه این فصل در خانه شکست خوردند.یونایتد از حیث امتیازگیری در 6 بازی آخر خود پایین تر سیتی و بالاتر از چلسی در رده دوم قرار دارد.(سیتی در 6 بازی آخر خود 18 امتیاز , یونایتد 16 امتیاز و چلسی 13 امتیاز کسب کرده است).در ضمن , فرم خوب نیوکاسل در هفته های گذشته با دو شکست برابر ساندرلند و آرسنال و همچنین تاتنهام در جام اتحادیه از بین رفته است.

اخبار تیم ها : لوک شاو , آندر هررا و مارونه فلینی باز هم برای این بازی در دسترس نیستند اما کریس اسمالینگ پس از مصدومیت در بازی ساوتهمپتون می تواند در این بازی حضور داشته باشد. آنخل دی ماریا ممکن است پس از بازگشت به میادین در بازی با استون ویلا , در این بازی از ابتدا به میدان برود , در حای که دالی بلیند همچنان با مصدومیت زانو خود دست و پنجه نرم می کند. نیوکاسلی ها امیدوارند استیون تیلور را در اختیار داشته باشند پس از آنکه او هفته پیش دچار آسیب دیده گی بدی شد.شنیده ها حاکی از آن است که خوان گوتیرز بازگشت قابل توجهی دارد پس از اینکه او در دقیقه 87 برای تیم زیر 21 ساله های نیوکاسل به میدان رفت.بدبیاری آلن پاردو با غیبت چیک تیوته ادامه دارد و این بازیکن بازی Boxing day را از دست داده است.

آخرین رویارویی دو تیم : یونایتد یک پیروزی دلچسب در ماه آوریل در ورزشگاه سنت جیمز پارک بدست آورده بود و موفق شده بود با گلزنی خوان ماتا 4 -0 به پیروزی برسد.

آیا می دانستید؟ : یونایتد رکورد قابل توجهی در بازی های Boxing Day دارد.آنها بیشترین پیروزی را نسبت به دیگر رقبا در روز 26 دسامبر از زمان شکل گیری لیگ برتر در سال 1992 دارند.

دیگر بازی های هفته هجدهم : همه نگاه ها به اولین بازی این هفته بین چلسی و وستهام که از ساعت 12:45 به وقت محلی(16:15 به وقت تهران) برگزار میشود دوخته است تیم وستهام تنها با اختلاف یک امتیاز پشت سر یونایتد قرار دارد.در جای دیگر , کریستال پالاس با ساوتهمپتون و وست برومویچ با منچسترسیتی بازی دارند.

داوران بازی : مایک جونز داور اول این بازی خواهد بود و جک کالین و ایان هاسین او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.همچنین رابرت مدلی داور چهارم این دیدار است.

پیش بینی بازی : 2-0 به سود منچستریونایتد

 

 

۰ Comments