جایگزین مسیر

پیش بازی منچستر یونایتد-برنلی؛شیاطین سرخ به دنبال بازگشت به روند پیروزی

by | دی , ۴ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو پس از تساوی مقابل لسترسیتی و دریافت گل مساوی در وقت های اضافی بسیار ناامید شد:

این زنجیره ای از اشتباهات در بازی ای بود که شما به راحتی میتوانستید در آن پیروز شوید.تیم در نیمه ی دوم خوب بازی میکرد و ما باید چهار،پنج یا شش گل جلو می افتادیم،اما واقعیت این است که بازی ۲-۲ شد.گاهی اوقات شما اشتباهاتی را انجام میدهید که بابت آن تنبیه نمیشوید اما ما تنبیه شدیم.

این مساوی باعث شد یونایتد ۱۳ امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین عقب بیفتد.برنلی نیز پیش از باخت ۳-۰ مقابل تاتنهام سه بازی پشت سر هم را بدون شکست پشت سر گذاشته بود.

اخبار تیم

یونایتد همچنان با قطاری از بازیکنان مصدوم در تیم اول مواجه است.مایکل کریک و مروان فلایینی در پست هافبک میانی همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم میکنند و آنتونیو والنسیا هم درگیر مصدومیتی از ناحیه ی همسترینگ است.اریک بایی هم پس از عمل جراحی که روی قوزک پایش انجام گرفت همچنان باید دوران نقاهت خود را طی کند.وضعیت کریس اسمالینگ هم که در بازی مقابل لسترسیتی دچار مصدومیت شد مشخص نیست.

در سوی مقابل برنلی هم بهترین گلزن خود کریس وود را در اختیار ندارد و مدافع آنها جیمز تارکووسکی هم دومین جلسه از سه جلسه محرومیت خود را پشت سر میگذارد.

پیش بینی پاول مرسون کارشناس فوتبال:

در بازی مقابل لستر آنها(منچستریونایتد) اعلام کردند ما شانس های زیادی را مقابل حریف از دست دادیم اما این کار(فرصت سوزی های پی در پی) از تیم های بزرگ بعید است.آنها به زودی به روند پیروزی باز خواهند گشت ضمن اینکه شکست ۳-۰ مقابل تاتنهام تاثیر زیادی بر تیم برنلی خواهد گذاشت.آنها خلا تارکووسکی را هم به شدت حس خواهند کرد.من فکر میکنم این بازی با نتیجه ی ۴-۰ به سود یونایتد به پایان خواهد رسید.

۰ Comments