جایگزین مسیر

پیش بازی منچستر یونایتد – چلسی (لیگ برتر)

by | اردیبهشت , ۱۵ , ۱۳۹۲

یونایتد در روز یکشنبه در ورزشگاه الدترافورد از چلسی پذیرایی خواهد کرد که امید دارد امسال لیگ را در بین 4 تیم اول به پایان برساند و به لیگ قهرمانان سال آینده راه یابد.

منچستر یونایتد در حالی قدم به این دیدار خواهد گذاشت که خیالش از کسب قهرمانی راحت شده است اما فرگوسن بازیکنانش را برای دیداری با دشمن قدیمی خود ، رافا بنیتز آماده میکند.

یونایتد از بازی هفته قبل با آرسنال 1 امتیاز بدست آورد که باعث شد آنها از رسیدن به رکورد 95 امتیازی چلسی ناکام بمانند.

در طرف مقابل چلسی شدیدا به دنبال کسب امتیاز از این دیدار است چون میخواهد همچنان خود را در کورس کسب رتبه 3ام تا 4ام نگه دارد.آبی ها روز پنجشنبه توانستند بازل را شکست دهند و به فینال لیگ اروپا برسند و چهارشنبه نیز بازی سختی در برابر تاتنهام دارند پس بنیتز باید به دقت ترکیب خود را انتخاب کند.

 

اخبار تیم ها 

یونایتد در این بازی از داشتن دنی ولبک محروم است بعد از آنکه مصدومیت زانو گریبانگیر وی شد.کاپتان ویدیچ و پل اسکولز هر دو به تمرینات برگشته اند.ویدیچ میتواند از ابتدا بازی را آغاز کند اما احتمالا اسکولز بازی را از نیمکت آغاز خواهد کرد.

سر آلکس اعلام کرده است که ترکیبی از بازیکنان قوی را در این بازی مورد استفاده قرار خواهد داد.این به این معناست که به احتمال زیاد رابین ون پرسی ، وین رونی و مایکل کریک از ابتدا بازی را آغاز خواهند کرد.

برای چلسی اشلی کول از محرومیت بازی پنجشنبه رهایی یافته است و از ابتدا بازی خواهد کرد.ادن هازارد نیز که در بازی با بازل تعویض شد که برای دیدار با یونایتد آماده باشد.احتمالا دمبا با نیز جای تورس را خواهد گرفت و داوید لوییز نیز در خط میانی قرار خواهد گرفت.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

دخیا ،رافائل ، ویدیچ ، فردیناند ، اورا، جونز ، کریک ، کاگاوا ، رونی ، والنسیا ،ون پرسی  

چک ، کول ، تری ، ایوانویچ ، ازپیلیکوتا ، لویز ، میکل ، ماتا ، اسکار ، هازارد ، با

 

۰ Comments