جایگزین مسیر

پیش بازی : منچستر v آرسنال

by | آبان , ۱۲ , ۱۳۹۱

تاریخ و زمان مسابقه :

شنبه سوم نوامبر،12:45(به وقت محلی) و (16:15 به وقت تهران).

فرم تیم ها : 

یونایتد قبل از باخت وسط هفته در جام اتحادیه مقابل چلسی در 5 مسابقه گذشته اش هر 5 بازی را برده.یاران سرالکس هرچند ممکن است که به همسایه آرسنالی ها یعنی تاتنهامی ها در الدترافورد باخته باشند اما این فصل رکورد خیره کننده ای در تئاتر رویاها داشته اند.توپچی ها با بازگشت خیره کننده خود مقابل ردینگ از سومین شکست پیاپی خود جلوگیری کردند و در آخرین بازیشان در لیگ توانستند با یک گل دیر هنگام QPR را شکست دهند و در رده ششم جدول جای بگیرند.

کی هست و کی نیست :

سرالکس به نظر میرسد که نسبت به بازی وسط هفته با تغییرات فراوانی به بازی با آرسنال برود به غیر از رافایل که هرچند 120 دقیقه بازی کرد اما تنها یار ثابت منچستر خواهد بود.کریس اسمالینگ در آستانه بازگشت به میادین است اما سرالکس فرگوسن در خط حمله با تمام قوا به بازی خواهد رفت.شینجی کاگاوا و نمانیا ویدیچ و فیل جونز همچنان از میادین دور هستند.آرسنال بدون چزنی،گیبز و آبو دیابی است اما جک ویلشر دوباره میتواند بازی کند و تئو والکات هم باتوجه به هتریکش در بازی قبل به نظر میرسد که از ابتدا بازی کند.

آخرین دیدار :

شیاطین سرخ در ماه ژانویه گذشته در ورزشگاه امیریتز 2-1 به پیروزی رسیدند و گل پیروزی بخش را دنی ولبک وارد دربازه کرد.اولین گل بازی را والنسیا با ضربه سر زده بود که ونپرسی آن را جبران کرد.آخرین باری هم که آرسنال به الدترافورد آمد با شکست 8-2 بدرقه شد و شبی رویایی و به یاد ماندنی در تئاتر رویاها رقم خورد.

آیا میدانستید :

در دو بازی گذشته فصل قبل منچستر و آرسنال ،هم ولبک و هم ونپرسی گلزنی کردند.همچنین ونپرسی در شکست 8-2 آرسنال یک پنالتی را هم زد که داوید ده حیا آن را مهار کرد.

 

سرمربی تیم مقابل :

از آنجایی که آرسن ونگر به کارش برای ارائه فوتبال زیبا ادامه میدهد ، قطعا وی لایق بیشترین احترام است.این مرد فرانسوی مجبور بوده به خاطر سپری کردن 7 سال بدون جام و از دست دادن ستارگان زیادی در طی سالیان گذشته،  همواره انتقادات زیادی را تحمل کند،هرچند فلسفه او همچنان ادامه دارد و هر ساله با تیم های صدر جدولی رقابت میکند و بین چهار تیم اول جای میگیرد.

ستاره تیم حریف : 

جک ویلشر قطعا حجم زیادی از انتظارات را بر شانه هایش احساس میکند و اما مصمم است که تاثیر زیادی را در بازی برای آرسنالی ها داشته باشد.یک بازیکن باهوش و با استعداد . او خیلی زیاد از سوی سرالکس مورد تمجید قرار گرفته و همچنین خیلی از عوام دیگر او را مورد ستایش قرار میدهند هرچند وی در حال حاظر به شدت تلاش میکند که به کابووس مصدومیت هایش خاتمه دهد.به محضی که او به آمادگی برسد یک نقش کلیدی را در ترکیب آرسن ونگر خواهد داشت.

نقل قول ها : 

چیزی که برای ما مهم است نتیجه ی آخر بازی و کیفیت بازی ما است.ما حتی در مورد آن (ونپرسی)  حرف هم نزدیم.من امیدوارم آن (استقبال هواداران) از نوع محترمانه باشد چراکه او 8 سال برای ما بازی کرد و خیلی خوب برای ما کار کرد.”ارسن ونگر”

 

حواشی :

ونپرسی برای اولین بار از زمان جداییش از آرسنال ،مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت و برخلاف صحبت های آرسن ونگر،به نظر میرسد که با عصبانیت و توهین های هواداران آرسنال مواجه شود.توپچی ها رکورد بسیار ضعیفی در سال های اخیر در الدترافورد دارند و تحقیر سال گذشته ظاهرا هنوز هم از ذهن آنها بیرون نرفته و به شدت تحت فشار هستند که این اختلاف فاحش را کاهش دهند.

داور بازی :

اشاره ای نشده.

رقیب ها چه میکنند :

چلسی به جدال سوآنسی میرود و سیتی ساعت17:45 (به وقت محلی) به جدال وستهم میرود و لیورپول هم روز یکشنبه پذیرای نیوکاسل است.

۰ Comments