جایگزین مسیر

پیش بازی یونایتد و ساندرلند

by | اردیبهشت , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران.

منچستر یونایتد در دومین بازی تحت امر گیگز در اولدترافورد به مصاف ساندرلندی می رود که امسال در برابر یونایتد خوب کار کرده است.این بازی از ساعت 18:30 اغاز می شود.

یونایتد که شانسی برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان را ندارد امیدوار است با پیروزی در سه بازی پایانی بتواند حداقل در لیگ اروپا باشد.علی رغم اینکه خیلی از هواداران یونایتد معتقدند یونایتد در صورت حضور نداشتن در لیگ قهرمانان بهتر است تیم تمام تمرکزش را بر روی بازی های داخلی بزارد اما گیگز معتقد است باید در اولدترافورد بازی های اروپایی برگزار شود.

یونایتد که بر خلاف همیشه در این فصل در خانه خوب کار نکرده است با امدن گیگز موجی از امیدواری در خود حس می کند و امیدوار است پس از پیروزی در برابر ساندرلند و هال و ساهمپتون تیم پنجم جدول تاتنهام بلغزد و بتوانند در رده ی ششم قرار بگیرد.

 

اخبار تیم:

به نظر می اید در نبود احتمالی رونی ون پرسی می تواند بازی کند اگر چه پیش بینی می شود از ابتدا در بازی قرار نگیرد.

گیگز در کنفرانس خبری خود متذکر شد علاوه بر رونی رافایل و لیندگارد را به علت کشیدگی عضله ران در اختیار ندارد.

 

نبرد کلیدی:

نمانیا ویدیچ و کانر ویکهام

vidicwickham

نمانیا ویدیچ کاپیتان یونایتد یکی از دو بازی اخر خود را برای همیشه در اولدترافورد انجام خواهد داد.او عملکرد خوبی در بازی برابر نوریچ داشت و توانست در هر 12 نبرد هوایی که حضور داشت پیروز شود و در 19 نبرد تک به تک 17 بار موفق به گرفتن توپ شود.

ویکهام که در سه بازی گذشته 5 گل زده است این روزها اماده است و ویدیچ می خواهد نگذارد در اخرین بازی هایش برای یونایتد خاطره ی تلخی را تجربه کند.ویکهام به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در دو هفته اخیر در انگلیس شناخته شده است و مرد صرب شیاطین سرخ باید مراقب او باشد.

 

اما و ارقام:

1.یونایتد در شش بازی اخیر خود برابر ساندرلند 5 برد به دست اورده.

2.یونایتد در 10 بازی از 17 بازی اش با تیم های نیمه دوم جدول بیش از چهار گل زده است.

 

ترکیب احتمالی:

De Gea; Smalling, Jones, Evans, Evra; Carrick, Fletcher; Valencia, Mata, Januzaj; Welbeck

البته احتمال حضور نانی و ون پرسی در این بازی بسیار زیاد است.

 

به نظر شما چه نتیجه ای رقم خواهد خورد؟

۰ Comments