جایگزین مسیر

پیش بـازی لیگ برتـر : مـنچـستـر یـونـایتـد _ ردینـگ

by | اسفند , ۲۶ , ۱۳۹۱

تیم بدون مربی ردینگ در روز شنبه یک بازی سخت را مقابل منچستر یونایتد صدر نشین لیگ برتر برگزار خواهد کرد.

بعد از اخراج برایان مک درموت اکنون ایمون دولان مربی ردینگ است.
به نظر می رسد که دولان کار بسیار سختی در این بازی پیش رو دارد.ردینگ هر چهار بازی آخر خود در لیگ برتر را باخته است، در حالی که یونایتد در پنج مسابقه ی آخر خود در لیگ برتر 5 پیروزی به دست آورده است.

در واقع تاریخ نشان می دهد که پیروزی ردینگ بعید است، با توجه به اینکه آنها در اولدترافورد هرگز پیروز نشده اند و در کل تاریخ خود تنها یک بار در سال 1927 یونایتد را شکست داده اند، اما دولان امیدوار است بتواند یک نتیجه مناسب را در خارج از خانه کسب کند.

فرم ضعیف ردینگ باعث شده است که آنها از انتهای جدول تیم دوم باشند، در حالی که هم امتیاز با کوئینز پارک رنجرزهستند و چهار امتیاز با یک رتبه ی مطمئن در جدول فاصله دارند.

اخبار منچستریونایتد :

فیل جونز هنوز برای بازی کردن آماده نیست، بعد از آنکه در بازی جام حذفی مقابل ردینگ دچار مصدومیت شد.
نانی هم بعد از آسیب دیدگی در بازی قبلی مقابل چلسی نمی تواند بازی کند.

پس از آنکه یونایتد در بازی قبلی و در جام حذفی مقابل چلسی به تساوی دست یافت، سر الکس فرگوسن در این بازی نیاز به پیروزی دارد،

کاپیتان نمانیا ویدیچ و رابین ون پرسی که در بازی قبلی بر روی نیمکت بودند، می توانند در این بازی در ترکیب اصلی به میدان بروند.

بعید است که وین رونی، خاویر هرناندز و شینجی کاگاوا که عناصر تهاجمی یونایتد در بازی قبلی بودند، دوباره هر سه در این مسابقه به میدان بروند.
اخبار ردینگ :

ردینگ دوباره آدام فدرچی دروازه بان خود را در اختیار ندارد.او هنوز هم از ناحیه ی مچ پا دچار مصدومیت است و این به معنای بازی کردن استیوارت تیلور دروازه بان سوم ردینگ است.
در مورد بازی کردن جیمی کبه شک و تردید وجود دارد.او دچار مصدومیت کشاله ی ران است.
جیسون رابرتز مهاجم ردینگ به احتمال زیاد بقیه ی فصل را از دست خواهد داد، بعد از آنکه دچار آسیب دیدگی ران شد.
پاول پوگربنیاک همچنان محروم است و برای این بازی در دسترس نیست.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد ( با سیستم 4-2-3-1 ) :
دخیا
اورا ویدیچ فردیناند رافائل
کریک اندرسون
کلورلی رونی والنسیا
ون پرسی

ترکیب احتمالی ردینگ ( با سیستم 4-4-2 ) :
تیلور
هارت  ماریاپا  پیرس  کلی
رابسون-کانو  آکپان  لیگرت وود  مک آنوف
لوفوندره  هانت

سرمربی حریف :

ایمون دولان مربی ردینگ در این بازی خواهد بود.او مربی سابق آکادمی ردینگ است و تائید کرده است که از مک درموت بعد از اخراجش از ردینگ مشاوره می گیرد.او گفته است :
” من هر روز با او صحبت می کنم. او می خواهد ردینگ نتیجه بگیرد. این یک هفته دشوار برای همه است. بازیکنان در آغاز هفته نا امید بودند. ”

ستاره ی حریف :

آدام لوفوندره که از بچگی طرفدار یونایتد بوده است موفق به تحقق بخشیدن به رویای خود درمورد گلزنی در تئاتر رویاها در ماه فوریه نشد، با وجود اینکه او در شکست 2-1 مقابل یونایتد 90 دقیقه بازی کرد. با این حال، مهاجم ردینگ دارای رکورد خوبی در این فصل است و تا کنون 10 گل به ثمر رسانده است و او یک تهدید برای شیاطین سرخ در این بازی است.
لوفوندره اخیرا گفته است :

” همیشه رویای من گلزنی در اولدترافورد بوده است.کانتونا و مک کلر قهرمانان من بودند. پدر من یک طرفدار بزرگ یونایتد بود و بنابراین، این یک بازی بسیار ویژه خواهد بود. ”

نقل قول ها :

دوایت یورک اسطوره ی منچستر یونایتد :
” ما نتیجه ی مناسبی در برابر چلسی کسب نکردیم، اما هنوز هم در جام حذفی هستیم، بنابراین ما باید ادامه دهیم و مطمئن شویم که بهترین عملکردمان را انجام می دهیم، هنگامی که در روز شنبه و در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف ردینگ می رویم. اجازه دهید که این کار را انجام دهیم و بازیکنان دوباره با اشتیاق بازی کنند. ”

داور مسابقه :

مارک کلاتنبرگ داور این مسابقه است.او در این فصل در 28 مسابقه قضاوت کرده است و 76 کارت زرد و 6 کارت قرمز داده است.طرفداران یونایتد آخرین بار او را در پیروزی خانگی 4-1 مقابل فولهام در ماه ژانویه دیده اند.

آیا می دانستید که :

ردینگ با کسب 23 امتیاز، کمترین امتیازات را از 29 بازی در تاریخ مسابقات خود در لیگ برتر به دست آورده است.
دو بازی منچستریونایتد و ردینگ با یکدیگر در این فصل، در مجموع 10 گل داشته است.
در 17 مسابقه ای که این دو تیم در تمام رقابت ها با هم داشته اند، ردینگ تنها یک بار در جام حذفی و در سال 1927 موفق به شکست یونایتد شده است.
با 56 گل خورده، ردینگ ضعیف ترین خط دفاع لیگ برتر را دارد.در حالی که یونایتد با به ثمر رساندن 68 گل بهترین خط حمله ی لیگ برتر را دارد.

پیش بینی مسابقه :
منچستر یونایتد 2_0 ردینگ

۰ Comments