جایگزین مسیر

پیش بینی مارک لاورنسون از دیدار یونایتد و اسپرز

by | اسفند , ۲۲ , ۱۳۹۳

بازیکن دهه هشتاد قرمزهای آنفیلد در گفت و گو با BBC اعتقاد دارد که دیدار شیاطین سرخ و اسپرز در روز یکشنبه در الدترافورد با نتیجه 1-1 به پایان خواهد رسید.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در دوشنبه گذشته مقابل رقیب سرسخت اسپرز در FA کاپ با شکست مواجه شدند ، آرسنال با نتیجه 2-1 یونایتد را از جام حذف کرد تا این شانس را داشته باشد با قهرمانی در این دوره به تنهایی پر افتخارترین تیم FA کاپ شود.

پسر سابق یونایتد ، دنی ولبک گل پیروزی توپچی ها را به ثمر رساند تا نمک بر زخم های فن خال بپاشد. فن خال پیش از این در مصاحبه های خود اعلام کرده بود که وی یک بازیکن در حد نیمکت نشینی است.

4571040-1

با این حال، وی تا کنون در این فصل 8 گل برای آرسنال به ثمر رسانده که دو برابر تعداد گل های بازیکنی است که جای وی را در یونایتد گرفت ، فالکائو.

لاورنسن معتقد است که این بازی شانس تاتنهام برای نگه داشتن خود در بالای جدول است ، او به BBC گفت:

“این یک بازی بزرگ برای هر دو تیم برای باقی ماندن در کورس 4تیم بالای جدول است، با نتیجه ای که آرسنال روز دوشنبه در الدترافورد به دست آورد من فکر می کنم که نتایج ضعیف دیگری هم در آینده برای فن خال رقم خواهد خورد.

“یونایتد بازی هایی را که بد بازی میکند و مشخصه خوبی ندارد نیز توانسته به سود خود به پایان برساند ، ولی نوسان زیادی از خود نشان داده اند.

“در سوی مقابل وضع تاتنهام بهتر است؛ آنها پس از ، از دست دادن لیگ کاپ در دو بازی بعدی توانسته اند پیروز باشند.

” با وضعیتی که لیورپول و آرسنال دارند؛ یک تساوی احتمالا برای هردو تیم اصلا مناسب نیست، اما به نظر من امتیازات را تقسیم می کنند.

 

سوثهمپتون تنها تیمی که در ماه فبریه بیشتر از شیاطین موقعیت خلق کرده است

سوثهمپتون تنها تیمی که در ماه فبریه بیشتر از شیاطین موقعیت خلق کرده است

 

یونایتد ها باید به مصاف بازیکنی بروند که در چندماه گذشته در بهترین فرم خود قرار داشته و جایزه بهترین بازیکن ماه فبریه لیگ برتر را نیز از آن خود کرده است ، هری کین.

این بازیکن انگلیسی تا کنون 16 گل در لیگ برتر زده و بعد از رهبران لیگ برتر دیگو کاستا و سرجیو آگوئرو در رتبه سوم قرار دارد، همچنین وی در تمام مسابقات 26 گل به ثمر رسانده است.

[poll id=”6″]

 

 

۰ Comments