جایگزین مسیر

پیوستن به یونایتد رویای بازیکن برزیلی

by | بهمن , ۲۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-داگلاس گارسیا نوجوان برزیلی دوست دارد به یونایتد ملحق شود بعد از اینکه سران باشگاه برزیلی دیسپورتیوو اجازه تمرین کردن این بازیکن با منچستر یونایتد را داده اند.

این بازیکن 16 ساله 2 بار در کارینگتون حضور داشته است او در زمان حضورش در کارینگتون با وارن جویس تیم زیر 21 ساله تمرین کرده است و با بازیکن های تیم اصلی نیز ملاقاتی داشته است.

هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است که منچستر یونایتد چه زمانی قرارداد این بازیکن را دائمی می کند هرچند این انتقال می تواند برای این بازیکن یک رویا باشد این نوجوان برزیلی دوست ندارد به هیچ وجه شانس حضور در یونایتد را از دست بدهد.

گارستیا با مصاحبه اسپورت وینتس:هدف من مانند بازیکنان دیگر حضور در یونایتد می باشد اما در مورد انتقالم بسیار آرام هستم و همه چیز را به موکلم سپرده ام.

این انتقال بسیار عالی می تواند باشد اما باشگاه های دیگر نیز خوب می باشند من همه چیز را به ایجنت خود سپرده ام تا او کار ها را به خوبی انجام دهد.

هنوز این انتقال به یونایتد مشخص نیست اما خود این بازیکن دوست دارد به یونایتد منتقل شود و در این باشگاه آموزش ببیند و به دنبال این است که با بازیکنان اصلی تیم تمرین کند و این آرزوی این بازیکن نوجوان می باشد.

او توضیح داد:من دوست دارم به بهترین شکل تمرین کنم و برنامه های غذایی مناسبی داشته باشم.

بازیکنان منچستر بسیار خوب هستند و وقتی فهمیدند من برزیلی هستم به خوبی با من برخورد کردند به خصوص اورا رافائل فردیناند که دوستان خوبی برای من بودند.

گارسیا همچنین اضافه کرد ریو فردیناند الگوی وی می باشد.

۰ Comments