جایگزین مسیر

چرا بوتنر قبل از بازی با چلسی به آمستردام رفته است؟

by | دی , ۲۴ , ۱۳۹۲

در آستانه بازی با چلسی در شرایطی که به نظر می رسد, اورا مصدوم می باشد, آلکساندر بوتنر به هلند سفر کرده است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از پیروزی شیاطین سرخ برابر سوانزی در آخر هفته گذشته, دیوید مویز تایید کرد که پاتریس اورا به دلیل مصدومیت زانو از بازی بیرون رفته است, این خبر باعث شد تا تردیدها درباره حضور این بازیکن باتجربه در بازی بعدی یونایتد برابر چلسی افزایش یابد.

در غیاب اورا بوتنر باید جایگزین او شود اما بوتنر در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که او امروز به امستردام سفر کرده است, اتفاقی که باعث شد همه تعجب کنند.

واضح است که اورا صد در صد آماده نیست و احتمال دارد مصدومیت او در تمرینات هفته جای شدیدتر شود, به همین خاطر چرا باید به بوتنر اجازه داده شود تا به هلند برود, در شرایطی که باید با تیم تمرین کند, یونایتد 5 روز دیگر باید در استمفورد بریج با چلسی بازی کند.

.

.

احتمال می رود او به خاطر انتقال به باشگاهی دیگر به هلند رفته باشد اما در شرایط فعلی با صحبت هایی که خود بوتنر انجام داده است, احتمال رخ دادن این اتفاق کم می باشد.

پس تنها دلیل خانوادگی می تواند باعث شده باشد تا این بازیکن هلندی به کشورش برگردد. البته بالاخره دقایقی پیش مشخص شد که بوتنر به احتمال زیاد به خاطر تولد برادرش به هلند سفر کرده است. البته خبر خوبی که می توان از این مسئله متوجه شد این است که اورا برای بازی با یکشنبه آماده خواهد بود.

۰ Comments