جایگزین مسیر

چرا رفتن نصری به سیتی باعث درخشش تام شد

by | آذر , ۲۳ , ۱۳۹۱

سلام به دوستای عزیز خودم . ببشخید که عملکرد سایت تو این چند روز ضعیف شده . اگه خدا بخواد تا چند وقت دیگه سر و سامون می گیریم . نویسنده های قبلی سایت تقریبآ دیگه نمیان . رامین عزیز که شغل جدید (کافی شاپ زدن) پیدا کرده و در کنارش داره یه سری کلاس میره . محمد گیگز مدیر عزیز سایت به خاطر مشغله دانشگاه و برنامه فشرده کلاس هاش دیگه نمیاد . رضا هم چند روزیه که کامپیوترش مشکل پیدا کرده (البته امروز اس ام اس داد و گفت ایشالله تا شنبه درست میشه و به زودی بر می گرده) . اگه خدا بخواد دو سه نفر دارن بهمون اضافه می شن . البته دو سه ماه بود که می خواستن به کمکمون بیان اما شرایطشون هنوز اوکی نبود . به هر حال بازم شرمنده . اگر مشکلی بود ازتون می خوام ما رو ببخشین و سعی کنین چراغ این سایت رو روشن نگه دارین . خدا رو شکر تو نظرات خوب شرکت می کنین و همین باعث ایجاد یه جو خیلی خوب میشه .

بازم ازتون ممنونم .

و اما مقاله امروز …

 

ذهنتان را به تابستان 2011 ببرید .

زمانی که نصری یکی دیگر از بازیکنان مهم آرسن ونگر در حال ترک این باشگاه بود . در این گیر و دار معلوم بود که مقصدی جز منچستر ندارد ، اما مردم مطمئن نبودند که او لباس قرمز یا آبی را می پوشد .

خریداری وی توسط سیتی یک نعمت بسیار بزرگ برای یونایتد است . علت خوشحالی من از این موضوع به خاطر نمایش ضعیف وی در دربی منچستر نیست .

علت این خوشحالی تام کلورلی است . این که فرگوسن به دنبال نصری بود این موضوع را ثابت می کند که رئیس از فرم خوبی که کلورلی در دوران قرضی اش داشت مطمئن نبود .  امضای قرارداد با سیتی توسط نصری به تام این فرصت را داد تا خود را به فرگوسن نشان دهد و رئیس این فرصت را داشته باشد تا به کلورلی اطمینان کند .

شروع فصل پیش برای تام بسیار درخشان بود . او قبل از اینکه توسط دیویس بازیکن بولتون مصدوم شود در مقابل تاتنهام و چلسی نمایش خیره کننده ای داشت . با وجود برگشت هایی که در آن فصل داشت اما تام آن بازیکن ابتدای فصل نبود و اعتماد به نفسش کاهش یافته بود .

به نظر می رسد کلورلی در این فصل در قلب هافبک یونایتد می درخشد . او هماهنگی خوبی با اندرسون و کریک داشته است . او بزرگتریم و قدرتمند ترین نیست اما با نقشی که در گل دوم رونی به سیتی داشت نشان داد از این که خود را درگیر کند نمی ترسد .

البته او به هیچ وجه هافبک کاملی نیست . او تنها 23 سال دارد . اما در دو سال گذشته تجربه های بسیار خوبی کسب کرده است . روی هادجسون در بازی دوستانه مقابل ایتالیا که با برد انگلیس همراه بود از زوج کلورلی و کریک استفاده کرد .

بله ، او هنوز باید روی شوت هایش و زمان دوندگی اش به همان خوبی ای که در زمان فشار پاس کاری می کند ،

کار کند . اما روم یک شبه ساخته نشد ( همون یک شبه نمیشه ره صد ساله رو رفت خودمون ) .

سخت کوشی و تمرین فراوان او باعث شده است که بسیاری از هواداران یونایتد از فرگوسن بخواهند که در ژانویه برای اسنایدر ، علی رغم تمام توانایی های مرد هلندی ، خرجی نکند .

 بچه ها نظر شما چیه ؟؟؟ با توجه به فرم خوبی که تام داشته چه آینده ای رو براش پیش بینی می کنین . البته نظر شخصی من اینه که خرید اسنایدر می تونه برامون مفید باشه چون از نظر پستی و سبک بازی به هم شبیه نیستن . در واقع اسنایدر یه خط جلو تر بازی می کنه . اما این وسط نمیشه از پاول که فوق العاده آینده دار نشون داده غافل شد …

۰ Comments