جایگزین مسیر

چرا صدا و سیما تنها به فکر عده ای از مخاطبان خود می باشد؟

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد- ( اختصاصی )

اکنون سال ها می باشد که در کشور دو شبکه ورزشی روی گرینده های وجود دارد و دیگر مثل گذشته تنها شبکه سه مخصوص فوتبال نمی باشد اما به هیچ وجه در این سال ها این دو شبکه اعم از شبکه سه و شبکه ورزش به وعده های خود عمل نکرده اند.

می خواهیم با همدیگر بی قولی های شبکه ورزش و شبکه سه را مرور کنیم و اینکه این شبکه ها تنها به فکر مخاطبان خاص خود می باشد و هیچ توجهی به دیگر مخاطبان ندارد.می توانیم بحث را بیشتر باز کنیم.

از سه سال گذشته به این طرف شبکه سه و شبکه ورزش در برنامه های خود بازی هایی قرار داده اند و همه هواداران را امیدوار کرده اند که بتوانند بازی مورد علاقه خود را تماشا کنند اما این دو شبکه بار ها شده است بد قولی کرده اند و احترام خود و هواداران را زیر پا گذاشته اند که در هیچ کجای دنیا این امر طبیعی نیست اما در صدا و سیما ایران این امر سال هاست که طبیعی می باشد.

به این فصل از رقابت های رجوع می کنیم به خصوص بازی های منچستر یونایتد و لیگ برتر انگلستان:

از هفته اول لیگ برتر می توانیم شروع کنیم که بازی حساس منچستر یونایتد و تاتنهام قرار بود از شبکه ورزش پخش شود اما با زیر پا گذاشتن همه چیز بازی والیبال که به وجه مهم نبود پخش شد یعنی بازی قطر و چین.

در این سال ها شبکه ورزش و شبکه سه به هیچ وجه به صورت طبیعی عمل نکرده اند می توانیم مثال بزنیم در چند ماه گذشته در جریان بازی منچستر یونایتد و پی اس وی آیندهوون به دلیل پخش شب های تابستان این بازی از شبکه ورزش حذف شد و شبکه ۳ با یک تیر دو نشان زد.مثال ها زیاد می باشند می توانیم به بازی های مهم این فصل لیگ برتر اشاره کرد: منچستر یونایتد – اورتون , اورتون – منچستر سیتی , کریستال پالاس – منچستر یونایتد و …… که تنها به خاطر بازی های بی ارزش لالیگا بخش نشد.در این هفته نیز در حالی که می شد بازی واتفورد – منچستر یونایتد پخش شود بدون هیچ مزاحمتی و هیچ بازی از لالیگا بار دیگر شبکه ورزش اقتدار خود را به هواداران نشان داد و همچنین بازی منچستر سیتی – لیورپول که این بازی نیز به دلیل بازی شالکه – بایرن مونیخ پخش نخواهد شد.

بازی روز چهارشنبه بین منچستر یونایتد – آیندهوون از شبکه ورزش قرار است پخش شود اما هیچ هواداری نمی تواند حتی ۱۰ درصد مطمئن باشد که این بازی پخش شود و این کمی ناراحت کننده می باشد و باید به فکر بود تا این دو شبکه ( شبکه ۳ و شبکه ورزش ) به تعادل بهتری دست پیدا کنند.

بازی استوک سیتی و چلسی نیز دیگر از مثال هاست که شبکه ورزش به این بازی نیز توجهی نداشت و این بازی را پخش نکرد و همچنین بازی ساوتهمتون و منچستر یونایتد و اگر بخواهیم تک تک این بدقولی ها یا علایق شخصی افراد در این دو شبکه به تیم های دیگر بپردازیم مطمئنا به هیچ چیز دست پیدا نخواهیم کرد.

اما حرف هواداران منچستر یونایتد و هواداران بقیه تیم های لیگ برتری این است باید همه به یک چشم دیده بشوند.

آقای ذکایی چند وقت گذشته در اینستاگرام خود اعلام کرد که بازی منچستر یونایتد و میدلزبرو به خاطر دریافت نشدن تصاویر از دسترس خارج شده است و این حرف کمی غیر قابل باور می باشد.در این چند سال دیده شده بازی های رئال مادرید و بارسلونا به طور مداوم پخش شده و است و بازی های مهم لیگ برتر به کلی از کنداکتور این دو شبکه خارج شده است اما این به هیچ وجه عدالتی که از آن صحبت می شود نیست.

در آخر امیدواریم کسی به این دو شبکه پا بگذارد که کمی با ورزش آشنایی داشته باشد و کسی مسئول برنامه های فوتبالی شود که کمی بازی پربیننده فوتبال را باور داشته باشد.

۰ Comments