جایگزین مسیر

چرا فونته خواهان انتقال به منچستریونایتد و همکاری با خوزه مورینیو می باشد؟

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۵

چرا فونته خواهان انتقال به منچستریونایتد و همکاری با خوزه مورینیو می باشد؟

پایگاه هوادارن منچستر یونایتد

اینکه چرا خوزه فونته می خواهد به منچستر یونایتد منتقل شود کاملا قابل درک است. او ۳۲ سال سن دارد و هرگز در هیچ باشگاه بزرگی بازی نکرده است و در حال حاضر در بهترین فرم خود در طول دوران حرفه ایش می باشد.

اگر او خواهان کسب عناوین مهمی در پایان دوران حرفه ایش می باشد، انتقال به اولدترافورد بهترین فرصت برای اوست .او همچنین از علاقه ی یونایتد به جذبش به عنوان یکی از گزینه های اصلی خط دفاعی با خبر است و خواهان همکاری با هموطن خود یعنی خوزه مورینیو نیز می باشد.

زمانی که فونته در سال ۲۰۰۷ به لیگ جزیره و به کریستال پالاس پیوست ، بازیکنان کریستال پالاس فکر نمی کردند که او در ترکیب اصلی جایی برای خود پیدا کند. او به سرعت با تیم هماهنگ شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت اما با پیشنهاد £۱.۲ ساوتهمپتون به این تیم دسته سومی پیوست.او در بازی فردی قابل اعتماد، متمرکز،بی حاشیه و سازگار می باشد و همیشه در مسیر رشد قرار داشته است.

مانند یک شراب پرتغالی خوب او با گذر زمان کیفیتش بهتر شد ، در ۳۰ سالگی اولین تجربه ی ملی خود را کسب کرد و زوج دفاعی بسیار خوبی با په په تشکیل داد تا جایی که این زوج نقشی اساس امسال در قهرمانی پرتغال در اروپا  داشتند.

 

برای فونته وقتی شاهد انتقال دیگر هم تیمی های خود با مبالع قرار داد بالاتر به تیم های بهتر است و با علاقه ی منچستر یونایتد و آرسنال به خود روبرو می شود ،سخت است که به گزینه ی رفتن فکر نکند. اما در این میان دلایل گوناگونی برای ناراحتی هوادارن ساوتهمپتون وجود دارد ،از طرفی بازی های این فصل تازه آغار شده اند و از طرف دیگرآن ها از ، از دست دادن ستاره های تیمشان نیز به سطوح آمده اند. از خروجی های این تیم در سال ها جاری می توان به لوک شاو، مورگان اشنایدرلین، ناتانائیل کلاین، لالانا، لوورن و … اشاره کرد .اگر چه آن ها در این فصل با توجه به درآمدهایشان نیازی به فروش بازیکنانی نظیر وانیاما، مانه و پله نداشتند ولی با توجه به قدرتی که بازیکنان در این باشگاه پیدا می کنند در صورتی که مایل به خروج باشند باشگاه با خروج آن ها مخالفتی نخواهد کرد.

در انتها باید دید با توجه به اعلام علاقه ی خوزه مورینیو به انتقال این بازیکن به جمع شیاطین سرخ و با توجه به اینکه به نظر می رسد فونته نیز خواهان این انتقال می باشد و تجربه نشان داده است که باشگاه ساوتهمپتون با خواسته های بازیکنانش مبنی بر ترک باشگاه سخت گیری نمی کند، آیا این انتقالی که می تواند برای استحکام خط دفاع منچستر یونایتد در فصل روبرو نیز مفید واقع شود در روز های آتی نهایی خواهد شد یا خیر.

 

۰ Comments