جایگزین مسیر

چرا مورینیو بازی های boxing day را دوست دارد؟

by | دی , ۴ , ۱۳۹۵

چرا مورینیو بازی های boxing day را دوست دارد؟

پایگاه هواداران منچستریونایتد

خوزه مورینیو ادعا کرده که کار در boxing day را دوست دارد زیرا این یک امتیاز برای طرفداران منچستر در اولدترافورد و سرتاسرجهان است تا عملکرد تیم را تماشا کنند.

شیاطین سرخ در حال حاضر آماده رویارویی با ساندرلند در لیگ برتر هستند و این بدان معناست که آنها در روز کریسمس تمرین می کنند قبل از اینکه دور از خانواده های خود در هتل اقامت کنند.

مورینیو در پاسخ به این پرسش که این برای مربی لیگ برتر مثل کریسمس است؟ به شبکه MUTV گفت:

 من این کار را دوست دارم.می دانیم که خانواده ها در نبود ما خیلی چیزها را از دست می دهند با این حال آنها ما را دوست دارند.آنها ما را درک می کنند.آنها می دانند این اتفاقات طبیعی است و کاری از دست ما بر نمی آید.آنها می دانند ما از فوتبال بازی کردن لذت می بریم.و همه می دانند که هیچ باشگاهی در هیچ یک از کشورها به غیر از لذت بردن هوادارانش فوتبال بازی نمی کنند.

مورینیو افزود:

بنابراین , در پایان , این خانواده ها هستند که لذت می برند و خوشحال هستند چون ما خوشحال هستیم و لذت می بریم.من واقعا آخرش را دوست دارم.برای من , boxing day یک اتفاق ویژه در روزهای کاری من است و من به مردم چیزی را می دهم که آنها دوست دارند.

همه ما می دانیم که این کشور با عشق فوتبال در آمیخته شده است.شهر منچستر با عشق یونایتد اجین شده است و من بیش از این از کار و مربی گری در boxing day لذت می برم.

 

۰ Comments