جایگزین مسیر

چرا هواداران منچستریونایتد باید خوشبین باشند

by | اسفند , ۱۴ , ۱۳۹۲

اکثر هواداران منچستریونایتد در حال حاضر به نظر می رسد که باید به آینده یونایتد خوشبین باشند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که شیاطین سرخ 13 امتیاز با رده چهارم جدول فاصله دارند, از دو جام داخلی دیگر نیز حذف شده اند و در لیگ قهرمانان نیز در آستانه حذف از این رقابت ها قرار دارند, پس از نمایش ضعیفی که در این رقابت ها در بازی رفت برابر المپیاکوس از خود نشان دادند. با این شرایط می توان گفت که فصل 2013/14 فصل اسفناکی برای شیاطین سرخ بوده است.

اما در حالی که هواداران از راه های مختلف به انتقاد از دیوید مویز و بازیکنان می پردازند, به عنوان مثال آنها از بازی رابین فان پرسی یا تاکتیک های مویز انتقاد می کنند, هواداران باید هنوز به آینده روشنی که یونایتد دارد باید امیدوار باشند.

در فصل 2003/04, دیوید مویز با اورتون کمترین امتیاز را در تاریخ 100 ساله این باشگاه بدست آورد, او تنها توانست مانع از سقوط اورتون به دسته اول انگلستان شود.

اما علی رغم این عملکرد ضعیف, هیئت مدیره تافی ها تصمیم گرفتند که به مربی اسکاتلندی خود ایمان داشته باشند و دیری نگذشت که آنها ثمره این تصمیم خود را دریافت کردند.

در تضادی کامل با فصل قبل, مویز به طور شگفت انگیزی اورتون را به رتبه ای در لیگ رساند که آنها به لیگ قهرمانان در فصل بعد راه یابند. بزرگترین خرید او در آن فصل, تیم کاهیل بود, بازیکنی که از تیم دسته اولی میلوال به اورتون آمد.

و اکنون باشگاه یونایتد به همراه هواداران باید پشت سر مویز بایستند.

ترکیب یونایتد واضح است که در برخی ناحیه ها ضعف دارد اما بدون شک در پست هایی دیگر عالی است.

تنها منچسترسیتی می تواند از لحاظ داشتن مهاجمان باکیفیت با یونایتد برابری کند.

با داشتن فان پرسی و وین رونی, آنها مطمئنا بهترین زوج خط حمله در دنیای فوتبال را دارند.

و اکنون با انتشار خبر بودجه 200 میلیون پوندی برای مویز, او می تواند استعدادهای فوق العاده ای را به ترکیب باتجربه تیمش اضافه کند.

و حتی اگر یونایتد نتواند فصل آینده در جمع برترین تیم های قاره اروپا حضار باشد, باشگاهی با چنین جایگاهی هنوز می تواند بهترین ستارگان را به خود جذب کند.

خرید گران قیمت یونایتد, خوان ماتا که در ماه آگوست به یونایتد آمد, باید آماده درخشش در تیم جدیدش باشد. او از هم اکنون که 6 ماه تا تابستان پیش رو زمان باقی مانده است, با هم تیمی های جدید خود بازی می کند و با آنها هماهنگ می شود. ما می توانیم این انتظار را داشته باشیم که ماتا را ببینیم که برنده جایزه بازیکن فصل در استمفورد بریج شده است.

پس از ماتا, یونایتد عدنان یانوزای را در ترکیب خود دارد که مطمئنا در یونایتد خواهد درخشید.

او در فصل جاری به سرعت از بازیکنی ناشناخته به استعدادی ناب تبدیل شد, این مهاجم تکنیکی فصل جدیدی را پیش روی خود می بینید, فصل تازه ای که عدنان با تجربه ای بیشتر و اعتماد به نفس در آن بازی خواهد کرد.

تمام این عوامل در کنار هم نشان از آینده روشنی برای منچستریونایتد می دهد.

۰ Comments