جایگزین مسیر

چـرا دیـروز قـرارداد مـاتــا ثـبت نــشـد ؟

by | بهمن , ۴ , ۱۳۹۲

دیروز (پنج شنبه) قرار بود هافبک اسپانیایی چلسی در زمین تمرین منچستر یونایتد حاضر شود و قرارداد خود را با این تیم به ثبت برساند ولی به نظر میرسد عواملی موجب تاخیر در این انتقال شده اند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – به نظر میرسد که انتقال خوان ماتا با مبلغ 37 میلیون پوند به منچستر یونایتد از هر نظر انجام شده است و باشگاه منچستر یونایتد هیچ گونه نگرانی نسبت به این تاخیر به وجود امده ندارد.

.

ماتا قرار بود روز پنج شنبه با هلیکوپتر وارد کارینگتون شود که باشگاه نیز برای این امر یک باند فرود موقت در مجتمع تمرینی خود ایجاد کرده بود.

.

اما در حالی که پزشکان منچستر یونایتد به همراه مقامات اجرایی منچستر یونایتد از جمله اد وودوارد در محل حاضر بودند ، ماتا نتوانست طبق انتظار ها به کارینگتون برسد.

.

باشگاه یونایتد معتقد است که تلاش چلسی برای جذب هافبک ملی پوش مصری یعنی محمد صلاح به عنوان جانشین ماتا ، وقفه ای در انتقال این بازیکن به وجود اورده است چرا که آبی های لندنی نمیخواستند قبل از انتقال کامل صلاح به استمفوردبریج ماتا را از دست بدهند.

.

همچنین پس از انتقال صلاح به چلسی نیز عامل مهم دیگری مانع از پرواز ماتا به سمت منچستر شد و آن شرایط بد آب و هوایی بود که در نهایت انتقال ماتا به الدترافورد را یک روز به تاخیر انداخت.

.

با این حال قهرمان لیگ جزیره بدون هیچ نگرانی مطمئن است این انتقال 37 میلیون پوندی که رکورد باشگاه در نقل و انتقال را شکسته است روز جمعه نهایی خواهد شد.

.

جدا از تاخیر به وجود امده انتظار می رود ماتا اولین بازی خود برای منچستر یونایتد را روز سه شنبه در ورزشگاه الدترافورد و در برابر کاردیف انجام دهد.

.

۰ Comments