جایگزین مسیر

چلسی 5 – 4 منچستریونایتد ، یونایتد حذف شد

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۱

بازی به طور عجیبی تموم شد ! تقریبآ مطمئن بودم که بردیم ، اما دقیقه 93:17 بود که ووتون پنالتی داد و بازی 3-3 شد . می خوام به طور خلاصه در مورد بازی بگم :

یونایتد بازی رو خوب و روون تر شروع کرد و مزد این بازی خوب رو هم گرفت . گیگز تونست از اشتباه چک و رومئو استفاده کنه و به زیبایی توپ رو به کنج دروازه بفرسته . چند دقیقه بعد بوتنر با بی تجربگی رو موزز خطای پنالتی کرد . لوییز ضربه رو خیلی محکم زد اما لیندگارد به خوبی به سمت توپ رفت . شدت توپ زیاد بود و لیندگارد نتونست توپ رو دفع کنه.

در ادامه بازی متعادل دنبال می شد تا اینکه چیچاریتو باز هم از اشتباه مدافعان چلسی یک گل ساخت .

در نیمه دوم چلسی تونست بازی رو با ضربه سر کیهیل 2-2 کنه . رافائل هر چی تلاش کرد اما نتونست از گل شدن توپ جلوگیری کنه . یونایتد باز هم به خودش اومد و تونست رو یه حرکت تیمی زیبا از نانی و اندرسون به گل برسه . ضربه چیپ نانی خیلی قشنگ بود . حتمآ در ادامه دانلود کنین .

بازی به همین منوال ادامه داشت تا دقیقه 90 ! داور 3 دقیقه وقت اضافه گرفت . دقیقه 93:17 بود که ووتون که در طول بازی افتضاح بود یه پنالتی به تیم چلسی هدیه کرد و هازارد بازی رو 3-3 کرد .

ووتون دست از اشتباهاتش نکشید و در 15 دقیقه اول وقت های اضافی یه پاس گل خوشگل به استوریج داد و چلسی 4-3 جلو افتاد . تیم جلو کشید و سعی کرد موقعیت خلق کنه . در همین حین چلسی با یه ضد حمله گل 5 رو به ثمر رسوند . دقیقه های پایانی بازی بود که یونایتد تونست یه پنالتی بگیره و گیگز گل دومش رو زد ،‌اما تلاش های بعدی دیگه ثمری نداشت بازی تموم شد .

در یه جمله ! ما به بی تجربگی مدافعانمون باختیم . شاید بهتر بود یه مدافع با تجربه هم در کنارشون بود . ووتون خیلی پر استرس بود و کلآ چلسی رو برنده بازی کرد !!!! کین هم اصلآ خوب نبود ! وضعیت خط دفاعی این فصل نگران کنندست و نیاز به بررسی داره . نکته این بازی زرنگی تمام دی متئو بود ! تمام نیمکت ذخیره چلسی بهترین بازیکناش بودن ! در حالی که با تجربه ترین بازیکن رو نیمکت ما ماکدا بود !!!!!!!! تا زمانی که رامیرز ، اسکار و هازارد نیومده بودن چلسی تو بوق بود ! به هر حال غصه نخورین ! جام مهمی نبود . ایشالله شنبه آرسنال رو 8 تایی می کنیم .

۰ Comments