جایگزین مسیر

چند گزارۀ خبری کوتاه

by | مهر , ۱۳ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

چند گزارۀ خبری کوتاه

.

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up10/10806355710988530941.png

.

  • به نقل از اسپورتویتنس: علی رغم عذر خواهی شلوی از فرگی پس از اتفاقات دیدار لیورپول و یونایتد و پذیرفته شدن عذر خواهی شلوی از سوی فرگی، اسپورتویتنس عنوان کرده که گویا شلوی هنوز ماجرا را کامل فراموش نکرده. شلوی پس از آن ماجرا، در توئیترش با عبارت جنجالی ” من از جایی می آیم که کسی روی چمن نمی چرد” افراد مشمول در این ماجرا را ناراحت کرده بود. و در تازه ترین مورد، امشب پس از گلزنی در بازی لیورپول در لیگ اروپا، شلوی با شبیه سازی تکل دوپای خودش روی پای اونس به شادی پس از گلش پرداخت تا این ماجرا را وارد ابعاد تازه ای کند.

************

  • ستون امروز در اولدترافورد باشگاه: پس از گزارشات یک روزنامه مبنی بر اینکه هاجسون در یک مترو به مسافران گفته فردیناند دیگر برای انگلیس بازی نخواهد کرد، امروز روی هاجسون رسما از فردیناند بابت این خبر عذر خواهی کرد: “من از او معذرت می خواهم چرا که این شیوۀ اعلام کردن اینکه دیگر از یک بازیکن استفاده نخواهد شد نبود. ولی قضیۀ اصلی این است که من این بار او را در ترکیب انتخاب نکردم، و دلیلش هم عینا مشابه دفعۀ قبل است، ما بازیکنان دیگری در اختیار داریم. ولی قطعا من نمی گویم که این پایان راه فردیناند (برای حضور در ترکیب تیم ملی) است.”

************

  • سایت ایتالیایی کالچیو مرکاتو نیز ادعا کرده که مورینیو و رئال مادرید بدشان نمی آید که چیچاریتو را به عنوان بک آپ برای بنزما و ئیگواین به خدمت بگیرند. این خبر از یک ریفرنس ایتالیایی (!!) امروز بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی داشته است.

************

  • نیوکاسل هم امشب در حالی که به سه یا چهار یار کلیدیش استراحت داده بود، در لیگ اروپا 3-0 در خانه از سد تیم بوردو گذشت. در این دیدار دروازه بان دوم نیوکاسل در دقیقه 46 به دلیل مصدومیت جای خود را به هارپر دروازه بان اول تیم داد و هارپر مجبور شد بالاخره یک نیمه برای نیوکاسل بازی کند. بدین ترتیب یونایتد با دو روز استراحت بیشتر به مصاف نیوکاسل می رود که البته یونایتد در اروپا میهمان کلوژ بوده و یکشنبه نیز میهمان نیوکاسل است ولی نیوکاسل میزبان بوردو بوده و در خانه پذیرای یونایتد است و از این نظر شاید دو تیم با قوای جسمانی یکسانی مقابل هم صف آرایی کنند. (خبر اختصاصی manchester-united.ir)

************

  • bighospitality: مراحل ساخت هتل گری نویل نیز از ماه فبریۀ آینده آغاز می شود. نویل در مراسمی عنوان کرده که اگر این هتل در کنار اولدترافورد موفقیت آمیز باشد، پروژه های بعدی را هم برای ساخت هتلهای دیگر آغاز خواهد کرد!

۰ Comments