جایگزین مسیر

چگونی فاش شدن انتقال نمانیا ماتیچ از طریق واتس آپ از زبان این بازیکن

by | شهریور , ۱۲ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-در این عصر از پیشرفت رسانه های دیجیتال خبر ها می توانند بسیار سریع به گوش مردم برسد و این می تواند کاملا سخت و متفاوت باشد که انتقال بازیکنان به باشگاه مورد نظر به شدت زیر ذره بین باشد تا زمانی که توسط باشگاه مربوطه انتقال بازیکن نهایی شود.مخصوصا زمانی که بازیکنان نیز در انتشار رسمی خبر کمک می کنند !

نمانیا ماتیچ در سال ۲۰۱۷ زمانی که در کمپ تمرینی Aon حضور داشت در انتشار خبر رسمی انتقالش از چلسی به منچستر یونایتد کمک کرد تا خبر زودتر پخش شود.

در تازه ترین انتشار UTD Podcast که هم اکنون در دسترس است نمانیا فاش می کند :

آن عکس توسط کسی گرفته نشد توسط من بود.من آن را گرفتم و بدیهی بود که در فضای مجازی قرار ندهم اما به دلیل اینکه من در گروهی در واتس آپ متشکل از پنجاه نفر از هم بستگانم در روستا قرار داشتم و بچه هایی در آن گروه حضور دارند که ما با همدیگر بزرگ شده ایم.صدقانه بگویم آنها دو دقیقه یک بار پیام می دادند تا از من بپرسند آیا انتقال انجام شده است؟قرارداد را امضا کردی؟به مدت دو روز به هیچ چیزی جواب ندادم اما آن روز از خواب بیدار شدم و ۷۰ پیام دریافت کرده بودم.آنها خبرهایی از روزنامه ها برای من ارسال کرده بودند که انتقال نهایی شده است بنابراین من یک سلفی برای آنها ارسال کردم.در آن موقع من تست های پزشکی را پشت سر می گذاشتم و البته آنها این عکس را برای عده ای از دوستان خود ارسال کرده بودند.قدرت رسانه ی اجتماعی این کار را انجام داد.

وقتی انتقال نهایی شد خبرهایی که زودتر به دست تماشاگران رسیده بود خسارت حداقلی وارد کرده بود و ماتیچ اصرار دارد برای وی و دوستانش که در گروه واتس آپ قرار داشتند و عکس را دیده بودند تاثیری بر روی چیزی نگذاشته بود.

او در پادکست این را به یاد می آورد:

مشکلی پیدا نکردم.بدیهی است که هدف من ارسال این عکس برای روزنامه ها نبوده است و آنها ( دوستانم ) را می بخشم.چون من بسیار خوشحال بودم و بیشتر آنها از یونایتد حمایت می کنند.

زمانی که ماتیچ به باشگاه منچستر یونایتد منتقل شد یک بازیکن سابق چلسی نیز در آنجا حضور داشت یکی از بازیکنانی که در زمان حضور دوباره اش در استمفوردبریج او را رئیس نامیده بود.

خوان ماتا را از قبل می شناختم.ما در چلسی دوره ای را گذرانده بودیم چون زمانی که در ژانویه ۲۰۱۴ بار دیگر به چلسی منتقل شدم ما چند هفته ای با هم تمرین کردیم قبل از اینکه او به یونایتد منتقل شود.

همه به من در هدفی که داشتم کمک کردند و البته که خوزه مورینیو در یونایتد حضور داشت بنابراین برای من آسان بود.ویکتور لیندلوف در آن زمان آمد.ویکتور زمانی که من در بنفیکا حضور داشتم بچه بود و در آکادمی حضور داشت.زمانی که شروع به بازی کردم البته که همه به من در زمین کمک کردند و باید بگویم که استقبال فوق العاده ای از افراد داخل باشگاه داشتم.

۰ Comments