جایگزین مسیر

چیچاریتو:بازیکنان یونایتد در جهان بهترین هستند

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –چیچاریتو مهاجم یونایتد به تمجید از دخیا پرداخت و گفت او بهترین دروازه بان در دنیا می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خاویر هرناندز معتقد است داوید دخیا هم به خوبی ادوین ون در سار می باشد و او را هم سطح ادوین می داند و می گوید او الان بهترین دروازه بان دنیا می باشد.

داوید دخیا که تابستان 3 سال پیش از اتلتیکو با قیمت 18 میلیون پوند به یونایتد پیوست در سال اول حضورش در یونایتد مورد انتقادهایی قرار می گرفت یکی از این انتقادها فیزیک بدنیش بود که دخیا به خوبی در سال دوم حضورش در یونایتد تقریبا مشکلات خود را حل کرد و سال گذشته به عنوان بهترین دروازه بان جزیره لقب گرفت و امسال در سال سوم حضورش نیز عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است.

با این حال دخیا اکنون به عنوان دروازه بان تاثیر گذار در یونایتد حضور دارد و با بازی های درخشان خود روز به روز به پیشرفت خود ادامه می دهد.

این دروازه بان22 ساله در بازی استوک بسیار عالی بازی کرد و موجب شد دروازه یونایتد برای چند دفعه باز نشود و اجازه داد که یونایتد با یک بازگشت شکوهمندانه بازی را با نتیجه 3-2 از یاران هیوز ببرند و به پیروزی برسند.

هرناندز که خود به عنوان یار جانشین به بازی آمد و با گلی که به ثمر رساند موجب شد یونایتد این بازی را ببرد معتقد است دخیا در این بازی بسیار عالی عمل کرده است و او بهترین است.

هرناندز با گفتگو با ManUtd.com گفت:او واقعا فوق العاده است در یونایتد همیشه بازیکنان بزرگی حضور داشته اند و دخیا یکی از آنها می باشد.

اما در یعضی بازی ها دروازه بان مقصر نیست در گل خوردن و این را در بازی شنبه می توان دید در این بازی دخیا بسیار عالی کار کرد.

هرناندز می گوید دخیا فوق العاده است به نظر من او بهترین دروازه بان در دنیا می باشد.اما من به نظر مردم کاری ندارم نظر من این است که دخیا و ادوین در یک سطح هستند و ادوین بهترین دروازه بان تاریخ می باشد و دخیا نیز می تواند این مهم را تجربه کند.او در کارهایش فوق العاده است و دخیا روز به روز دارد به پیشرفت خود ادانه می دهد و این برای یونایتد بسیار خوب می باشد.

ستاره مکزیکی می گوید که دیوید مویس بعد بازی بسیار از عملکرد دخیا راضی بود و در رختکن بسیار از او تشکر کرد.

در این دیدار مویس به ما گفت هر جور شده باید این 3 امتیاز را بگیریم و ما با تمام تلاش جواب زحمات دیوید مویس مربی تیم را دادیم و او را خوشحال کردیم.هرناندز افزود:این بازی واقعا فوق العاده بود و من بسیار از این پیروزی خوشحالم.

۰ Comments