جایگزین مسیر

چیچاریتو جایگزین بالوتلی در میلان؟

by | مرداد , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش رسانه های ایتالیایی باشگاه آث میلان مهاجم مکزیکی یونایتد یعنی خاویر هرناندز را به عنوان جانشی بالوتلی در نظر دارند و در صدد جایگزینی وی به جای بالوتلی خواهند بود که احتمالا به زودی راهی یکی دیگر از تیم های انگلیسی یعنی لیورپول خواهد شد.

به نظر می آید مهاجم جنجالی کنونی میلان و سابق منچسترسیتی با قراردادی 20 میلیون پوندی راهی لیورپول شود و سران میلان نیز خواهان جذب چیچاریتو 26 ساله با 11 میلیون پوند می باشند.

گزارشات حاکی از آن است علاوه بر آث میلان دیگر تیم شهر میلان یعنی اینتر و قهرمان سری آ یوونتوس به همراه قهرمان لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید خواهان مهاجم شیاطین سرخ می باشند.

در مورد اینتر شایعات نشان می داد دو باشگاه قصد معاوضه گوارین و چیچاریتو را داشتند که به نظر می آید این خبر صحتی نداشته باشد.

از طرفی برخی از خبرنگاران ایتالیایی هرناندز را بخشی از قرارداد ویدال می دانستند اما تاکنون این انتقال به واقعیت نزدیک نشده است.

در نهایت دیگو سیمئونه به دنبال پر کردن جای خالی دیگو کاستا می باشد و به نظر می آید به غیر از مانزوکیچ برای جذب یک مهاجم دیگر اقدام کند و رسانه های اسپانیایی اعلام کردند او پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای هرناندز ارائه خواهد داد.

چیچاریتو بیشتر از همیشه به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است و باید دید در نهایت او از یونایتد جدا خواهد شد و به چه تیمی خواهد پیوست.

۰ Comments