جایگزین مسیر

چیچا : ما میخواهیم جبران کنیم

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۱

حاویر هرناندز مطمئن است که منچستر یونایتد میتواند در بازی یکشنبه با نیوکاسل نتیجه هفته گذشته را جبران کند.

این مهاجم مکزیکی انتظار یک بازی راحت را ندارد اما با وجود سخت بودن بازی ، او احساس میکند که شیاطین سرخ خیلی سخت تلاش کردند که بتوانند در این بازی، باخت هفته گذشته مقابل تاتنهام را جبران کنند.هرچند این شکست ، با برد مقابل کلوژ در رومانی تا حدودی جبران شد.

چیچاریتو به MANUTD.COM گفت : ما در رقابت های لیگ قهرمانان 6 امتیاز داریم و در صدر جدول گروه هستیم و این خیلی خوب است.

حالا ما باید کمی از امتیازات را که در لیگ از دست داده ایم را جبران کنیم.ما میدانیم که این آسان نخواهد بود اما ما داریم به شدت تلاش میکنیم و سعی داریم که اشتباهات بازی با تاتنهام را دیگر تکرار نکنیم.

ما از بازی در لیگ قهرمانان اعتماد به نفس زیادی کسب کردیم- گرفتن 3 امتیاز مقابل یک حریف بسیار دشوار.همه بازی های اروپایی خیلی سخت هستند مخصوصا وقتی که شما در خانه حریف بازی میکنی.پس ما این اعتماد به نفس لازم را داریم که به خانه نیوکاسل برویم و یک نتیجه خوب کسب کنیم.

بازی با کلوژ از جهاتی برای سر الکس قابل توجه بود ، او در آن بازی از سه مهاجم خود استفاده کرد، نه تنها رونی و ونپرسی را در زمین گذاشت بلکه چیچاریتو را هم به آنها اضافه کرد.

چیچاریتو با خنده گفت : من از بازی با همه هم تیمی هایم لذت میبرم.اما شروع کردن بازی هم با رونی و هم با ونپرسی … شما میتوانید تصورش را کنید که من چه احساسی داشتم.این باور نکردنی است چرا که هردوی آنها بازیکنانی با کلاس جهانی هستند.

ما در بخش مهاجمان بازیکنان خوب فراوانی داریم،گاهی اوقات میتوانیم با 3 مهاجم بازی کنیم و گاهی هم با یک مهاجم،این بستگی به تصمیم رییس دارد.ما همه باید وقتی که رییس مار را خواست آماده باشیم.

نیوکاسل خط حمله خطرناکی دارد و با و سیسه مهاجمان خیلی خوبی هستند…

چیچاریتو تایید کرد و گفت : بله با و سیسه.ما میدانیم که این برای ما آسان نخواهد بود چراکه آنها فصل پیش خیلی خوب کار کردند و نمایش آنها در زمین خودشان مقابل ما خیلی خوب بود.اما همان طور که من گفتم ما خیلی سخت کار کردیم و خودمان را آماده این بازی کردیم . اول خودمان را برای بازی در رومانی حاضر کردیم و حالا آماده بازی با نیوکاسل هستیم.ما منتظر این بازی هستیم.

هرچند 10 روز پیش تام کلورلی و اندرسون گل های زیبایی برابر نیوکاسل به ثمر رساندند اما کسی که توانست برای آخرین بار در لیگ به نیوکاسل گل بزند چیچاریتو است.چیچاریتو در بازی فصل قبل در الدترافورد یک گل بسیار عجیب به نیوکاسل زد هر چند آن بازی در نهایت با نتیجه 1-1 به پایان رسید. در آن بازی دمبا با از روی نقطه پنالتی برای نیوکاسل گل زد. (پنالتی که داور به اشتباه برای نیوکاسل اعلام کرد و باعث شد یونایتد قهرمانی را از دست دهد.)

چیچا خندید و گفت : “بله من میدانم ولی همه گل هایی که زده میشود ارزش یکسانی دارد”.چیچا گلش را در بازی با نیوکاسل به یاد آورد که چطور توپی که استیون تیلور آن را دور کرد به او اصابت کرد و وارد دروازه شد.

نکته مهم این است که روند گلزنی به تیم دوباره برگردد و خوشبختانه یکشنبه هم سه امتیاز برای ما ثبت میشود.

۰ Comments