جایگزین مسیر

ژاوی در مسیر فابرگاس؟

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش AS اسپانیا هافبک کهنه کار بارسلونا در اخرین مذاکرات خود با این باشگاه مجددا به بن بست خورده است و بیشتر از همیشه احتمال جدایی او می باشد.ژاوی 34 ساله مد نظر دو تیم شهر منچستر می باشد و این روزنامه اسپانیایی مدعی شد احتمال دارد ژاوی و فابرگاس هر دو راهی اولدترافورد شوند.

ژاوی توسط ون خال به تیم اصلی بارسلونا رسید و توانست تمامی افتخارات ممکن چه در رده ی باشگاهی و چه در رده ی ملی را کسب کند اما به نظر می اید دیگر سخت بتواند در بارسلونا بازی کند و محتمل ترین گزینه ی موجود مربی سابقش می باشد.

انتقال فابرگاس به یونایتد هم یک داستان 2 ساله می باشد و AS معتقد است یونایتد برای جذب هر دوی انها اقدام خواهد کرد.

با توجه به سن و سال ژاوی او نهایتا دو سال دیگر بتواند خوب کار کند و او با وظیفه ی ون خال که ساخت یونایتد است متناقض است اما هانطور که قبلا مطرح شد او نمی خواهد در این سه سال دست خالی بماند و می خواهد افتخاراتی هم با منچستریونایتد کسب کند.

اگر یونایتد بخواهد این دو هافبک کاتالان ها را جذب کند باید حدود 55 میلیون یورو بپردازد.

حقوق هفتگی ژاوی هرناندز 150000 هزار یورو می باشد و او قصد ندارد از این مبلغ کمتر بگیرد و باید دید ایا یونایتد راضی می شود این حقوق بالا را به این بازیکن بپردازد.

منچستریونایتد می تواند گزینه ی خوبی برای فابرگاس باشد چرا که با توجه به سن و سالش نمی تواند در فصل بالغ بر 50 بازی انجام دهد و چون منچستریونایتد در اروپا نمی باشد او فشار کمتری را تحمل خواهد کرد و می تواند به ون خال کمک کند تا افتخاراتی را کسب کند.

شما با خرید کدام یک از این دو بازیکن موافقید؟

۰ Comments