جایگزین مسیر

ژاپن و کاگاوا باز هم ناکام بودند.

by | خرداد , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران 

در دیگر بازی دیشب که بازیکنی از منچستریونایتد در آن حضور داشت تیم ملی ژاپن به مصاف یونان رفت تا شکست بازی اول را جبران کند و راهش را برای صعود هموار کند.

در این بازی شینجی کاگاوا بر روی نیمکت حضور داشت چرا که در بازی قبل نتوانست در خور نامش بازی کند.

بازی بسیار پر شور آغاز شده بود وچندین موقعیت خوب را هر دو تیم بر روی دو دروازه در 20 دقیقه ی ابتدایی ایجاد کردند.در ادامه این ژاپن بود که بازی را درست گرفت.

دیشب شب خوبی برای دو کاپیتان نبود چرا که کاپیتان یونان در دقیقه ی 38 اخراج شد و در دقیقه ی 26 کاپیتان سامورایی ها,حاسبه زمین بازی را ترک کرد.

در نیمه ی دوم ژاپن به حملاتش سرعت بیشتری داد و چندین موقعیت بسیار خوب را از دست داد و در دقیقه ی 56 کاگاوا وارد زمین شد و نسبت به بازی با ساحل عاج نمایشس بهتری از خودش داشت.

با عدم دقت مهاجمان هر دو تیم سومین نتیجه 0_0 جام رقم خود و هر دو تیم شانس زیادی برای صعود را از دست دادن و حال باید دید آیا ژاپن که مدعی بود می خواهد به مراحل پایانی برسد می تواند از گروه خود صعود کند.

کاگاوا و یارانش باید امیدوار باشند کلمبیا که صعودش قطعی شده است در بازی برابر آنها با تمام قوا حاضر نشود که البته بعید است چرا که احتمال دارد صدر نشینی را از دست بدهد و به تیم اول گروه چهارم برخورد کند.

به نظر شما ژاپن می تواند صعود کند؟

۰ Comments