جایگزین مسیر

ژوزه مورینیو:در تابستان هیچ مهاجمی نخواهیم خرید

by | بهمن , ۱۶ , ۱۳۹۶

ژوزه مورینیو:در تابستان هیچ مهاجمی نخواهیم خرید

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو اعلام کرد از ترکیب بازیکنان هجومی خود کاملا رضایت دارد و منچستریونایتد در تابستان پیش رو قصد خرید مهاج جدید را ندارد.

منچستریونایتد به تازگی الکسیس سانچز پر آوازه را از تیم آرسنال به خدمت گرفته و او توانست در بازی مقابل هادرسفیلد نخستین گلش را برای باشگاه به ثمر برساند.

ما اکنون بازیکنان شماره ۹ بیشتری در اختیار داریم.ما روملو لوکاکو،الکسیس،مارسیال و رشفورد را در ترکیب تیم خود داریم.رشفورد میتواند در سمت چپ و راست بازی کند الکسیس نیز دقیقا اینگونه است.همه ی این بازیکنان میتوانند پشت سر لوکاکو و به عنوان مهاجم دوم بازی کنند.برای همین است که من به شما میگویم ما مهاجمی نخواهیم خرید.شما دوست دارید برای فروش بیشتر،شایعاتی را بنویسید؛بخصوص در مورد بازار تابستانی.من به بازیکنان تهاجمی احتیاج ندارم بنابراین اینقدر در مورد به خدمت گیری این بازیکنان شایعه پردازی نکنید زیرا هیچکس در این پست ها به ترکیب تیم ما اضافه نخواهد شد.من کاملا از بازیکنان هجومی خود خوشحالم بنابراین سعی کنید در مورد دیگر پست های تیم شایعه پراکنی کنید!

ما احیتاجی به بهبود ترکیب تیم نداریم بلکه باید پویایی تیم را بهبود ببخشیم.حتی در بازی روزی شنبه ما باید بسیار بیشتر از ۲ گل به ثمر میرساندیم.

۰ Comments