جایگزین مسیر

ژوزه مورینیو نیز به دنبال شینجی در رئال بود

by | آبان , ۲۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران به گفته ژوزه مورینیو او نیز سخت به دنبال آوردن شینجی به رئال بوده است و نزدیک به قرارداد با او نیز بوده است که منچستر یونایتد با پیشنهاد بهتر او را جذب کرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

سرمربی جدید چلسی مدعی است زمانی که در رئال بوده است به دنبال شینجی کاگاوا بوده است و حتی نزدیک به قرارداد با وی نیز بوده است اما من نتوانستم او را به مادرید بیاورم چون یونایتد سخت به دنبال یک هافبک خوب و بازیساز بود و جایگاهش در یونایتد نیز تضمین شده بود ولی در رئال معلوم نبود او را به طور منظم بازی بدهد.

به گزارش یک شرکت ژاپنی:مربی پرتغالی سابق رئال مورینیو نیز به دنبال جذب ستاره دورتمند شینجی کاگاوا بوده است تا او را به سانتیاگو برنابئو بکشاند ولی این انتقال هرگز انجام نشد.

مورینو اعتراف کرد اوزیل را بیشتر در نقش یک بازیساز دوست داشته است و انتقال شینجی برای یک جانشین خوب برای اوزیل می خواسته است ولی بر خلاف این ادعاها شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی به منچستر یونایتد پیوست و بازی خود را در اولترافورد ادامه می دهد.

او همیشه مشتاق مربی گری در رئال بوده است و مورینیو با مصاحبه با thepeoplesperson.com گفت:همیشه من اتنخاب اولم در این پست مسوت اوزیل بود.

من با وجود خرید کاگاوا نیز صادقانه می گویم اوزیل را در این پست بازی می دادم.

اما این ستاره ژاپنی به تازگی شرایط خوبی پیدا کرده است در یونایتد و فصل بد و دشوار سال گذشته را فراموش کرده است و از زمان سرمربی گری مویس شینجی نیز اوج گرفته است و در یونایتد به خوبی بازی می کند.

پست کاگاوا در اصل پشت مهاجم است ولی با حضور وین رونی آماده در آن پست شینجی نیز در کناره ها بازی می کند که نسبتا هم نسبت به قبل بازی خود را ادامه می دهد و برای بازی کردن در پست اصلیش یک مانع سخت به نام وین رونی دارد که کار را بسیار برای او سخت می کند.

اما این فصل این ستاره ژاپنی خوب توانسته است در یونایتد بازی کند و اگر شینجی نتواند این کار را ادامه دهد شاید در ژانویه یا تابستان به تیم دیگری منتقل شود.

حتی جالبتر از این می تواند باز با ناراحتی کاگاوا علاقه مورینیو را نیز برای به خدمت گرفتن وی بیشتر کند و این بازیکن باهوش و خوب را در زمان مناسبی به استمفوربریج ببرد.

۰ Comments