جایگزین مسیر

کادر مربیگری مویز در یونایتد مشخص شد

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۲

امروز عصری جدید در تاریخ منچستریونایتد محسوب می شد, دیوید مویز کارش را به عنوان سرمربی منچستریونایتد آغاز کرد و در اولین حرکت کادر مربیگری را که او را همراهی خواهند کرد, معرفی کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – او امروز دوشنبه اولین روز از ماه می به کمپ تازه تغییر نام داده AON وارد شد که در گذشته کرینگتون نامیده می شد تا شغلش را با هدف دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل پیش رو آغاز کند

او در اولین حرکت خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد کادر مربیگری را که او را همراهی خواهند کرد, معرفی کرد.

.

.

کادر مربیگری دیوید مویز

استیو راند, دستیار مربی

کریس وودز, مربی دروازه بان ها

جیمی لامسدن, مربی

راند 42 ساله پس از اینکه از سال 2008 در کنار دیوید مویز در اورتون مشغول به کار بود, اکنون دوباره در کنار این مربی خدمت خواهد کرد.

وودز 53 ساله, که عضوی از ترکیب تیم ملی انگلستان در جام جهانی 1986 و 1990 بود و همینطور در جام ملت های اروپا سال 1988 و 1992 نیز تیم ملی را همراهی می کرد, از سال 1998 مربی دروازه بان ها در اورتون بوده است.

لامسدن 65 ساله که از زمان مربیگری دیوید مویز در پرستون نورث در کنار این مربی اسکاتلندی بوده است, مدتی نیز با او در اورتون همکار بوده است.

دیوید مویز گفت: من با استیو, کریس و جیمی سالهای زیادی کار کرده ام و خوشحال هستم که آنها تصمیم گرفته اند به من در این باشگاه بزرگ ملحق شوند. آنها کیفیت فوق العاده ای در زمینه هایی که فعالیت خواهند کرد به تیم اضافه خواهند کرد و من می دانم که آنها همانند من , می دانند که این چالشی است که از آن لذت خواهیم برد. من ایمان قوی دارم که ما در کنار هم می توانیم با کسب موفقیت در این باشگاه سال های زیادی را در اینجا کنارهم باشیم.

مدیر اجرایی جدید باشگاه اد وودوارد نیز گفت: من معتقدم به کمک دیوید مویز و تیم جدید او و در کنار کادر فنی فعلی, ما می توانیم خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم. این فرصتی هیجان انگیز و چالشی برای باشگاه می باشد. من ایمان قوی دارم که مویز و تیم او انرژی و ویژگی های لازم را که نیاز است تا به باشگاه کمک کند تا این تاریخچه باعظمت و طولانی را ادامه دهند, در اختیار دارند.

امروز تغییرات دیگری نیز در پشت پرده باشگاه به وقوع پیوسته است.معاون مدیر اجرایی پیشین اد وودوارد وظایفی را که مدیر اجرایی سابق دیوید جیل برعهده داشت, از امروز به بعد انجام خواهد داد, همینطور ریچارد آرنولد تصدیگری پست مدیر عاملی گروه را برعهده گرفت. مدیر ارشد اجرایی میشل بولینگبروک به عضویت هیئت مدیره اصلی درآمد و مسئولیت های بیشتر دیگری نیز برعهده گرفت از جمله ریاست بنیاد MU.

دانلود ویدیو سایت رسمی یونایتد در رابطه با ورود مویز

لینک دانلود

.

تصاویری از حضور دیوید مویز در کمپ AON در اولین روز کاریش

۰ Comments