جایگزین مسیر

کاروالهو برای بار چهارم, برترین بازیکن ماه شناخته شد

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۳

ویلیام کاروالهو, هافبک اسپورتینگ لیسبون از طرف اتحادیه بازیکنان پرتغال, برترین بازیکن ماه مارس پرتغال لقب گرفت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کاروالهو در تک تک دقایق بازی های اسپورتینگ در ماه مارس به میدان رفته است و آنها در این ماه 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند. یکی از این بازی ها, پیروزی حساس 1 بر 0 برابر رقیب قهرمانی آنها یعنی پورتو بود. او توانسته است یک گل نیز در این ماه بزند.

این اولین بار نبود که کاروالهو برترین بازیکن ماه می شود, این هافبک 21 ساله پیش از این سه بار پیاپی تا ماه ژانویه توانسته بود, این جایزه را کسب کند(تصویر بالا مربوط به جایزه ماه دسامبر این بازیکن است).

این بازیکن 21 ساله به روند رو به رشد خود در فصل جاری ادامه می دهد و کسب این جایزه نشان می دهد که او به چه چهره تاثیرگذاری در لیگ پرتغال تبدیل شده است. هفته گذشته او گل فوق العاده ای برابر پاکوس دفررا به ثمر رساند که البته این گل در عملکرد ماه آوریل او حساب خواهد شد.

باشگاه منچستریونایتد, بارها بازی او را از نزدیک زیرنظر گرفته است و گزارش ها خبر از این مسئله می دهند که قراردادی که کاروالهو را پیش از جام جهانی به الدترافورد می آورد, پیش از این نهایی شده است.

اما هنوز چیزی از سوی دو طرف تایید نشده است و با گذشت هر هفته, درخشش کاروالهو بیشتر و بیشتر می شود و مطمئنا توجه دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب خواهد کرد.

۰ Comments