جایگزین مسیر

کاندیداهای بازیکن برتر ماه باشگاه منچستریونایتد مشخص شدند

by | دی , ۱۲ , ۱۳۹۶

کاندیداهای بازیکن برتر ماه باشگاه منچستریونایتد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – باشگاه یک دسامبر سرگیجه آور را پشت سر گذاشت و حالا وقت آن رسیده است تا بازیکن برتر ماه انتخاب گردد.

شیاطین سرخ در ماه آخر سال ۲۰۱۷،نه بازی انجام دادند که اولین آنها پیروزى ۳-۱ مقابل آرسنال و آخرین بازی هم تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون بود.کاندیداهای این ماه فیل جونز،خوان ماتا و جسی لینگارد هستند که با فاصله کمی از داوید دخیا،ویکتور لیندلوف،لوک شاو و اشلی یانگ توانستند در جمع سه بازیکن برتر ماه دسامبر قرار بگیرند.

در ادامه خلاصه ای از عملکرد این سه بازیکن را شرح خواهیم داد:

فیل جونز:تعداد بازی ۵-تعدا گل ۰

پس از غیبت در برخی بازی های ابتدای فصل به دلیل مصدومیت،فیل جونز در اکثر بازی های این ماه در زمین حضور داشته است.این مدافع شجاع و سازمان یافته به تیم در ثبت دو کلین شیت مقابل بورنموث و ساوتهمپتون کمک نمود.او با تکل ها وضربات سر به موقعی که زد،همه را تحت تاثیر قرار داد.

جسی لینگارد:تعداد بازی ۵-تعداد گل ۵

فرم اخیر این بازیکن عالی بوده و توانسته خود را به عنوان بخش مهمی از ترکیب تیم معرفی کند. با بازی در قسمت میانی زمین و ارائه ی بازی های خلاقانه توانست در مقابل آرسنال دبل کرده و یک امتیاز هم در مقابل تیم برنلی برای تیم کسب کند.او همچنین در بازی مقابل وست برومویچ هم برای تیم گلزنی نمود و یک کاندیدای بسیار مناسب برای کسب عنوان بازیکن برتر ماه باشگاه به نظر میرسد.

خوان ماتا:تعداد بازی ۵-تعداد گل ۲

قطعا او بهترین بازیکن تیم در بازی مقابل لسترسیتی بود و دو گل نیز در آن بازی به ثمر رساند.او یک پاس گل به رشفورد در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل زسکا موسکو و یک پاس گل نیز به لوکاکو در بازی مقابل بورنموث داد.این بازیکن ۲۹ ساله بسیار خلاقانه و هوشیار بازی میکند و توانسته کمک شایانی به تیم بکند.

۰ Comments