جایگزین مسیر

کانیزارس:کاسیا در سطح دخیا نیست

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-بازیکن ملی پوش سابق تیم ملی اسپانیا معتقد است که کاسیا دروازه بان جدید رئال مادرید در سطح دخیا به هیج وجه قرار ندارد و این ملی پوش سابق عقیده دارد کاسیا به مانند دخیا نمی تواند خود را در سنتیاگو برنابئو نشان بدهد.

ملی پوش سابق اسپانیایی خریدن کاسیا به جای داوید دخیا در درون دروازه توسط رئال مادرید را زیر سوال برده است.

پس از خروج کاسیاس از رئال مادرید و انتقال وی به پورتو به شدت داوید دخیا به رئال مادرید لینک شده بود اما پس از اینکه با منچستر یونایتد بر سر انتقال این بازیکن به بن بست خوردند خیلی سریع کاسیا را از اسپانیول به خدمت گرفتند.

هر چند کانیزارس هنوز برای خرید کاسیا توسط رئال مادرید متقاعد نشده است و وی اعتقاد دارد رئال مادرید باید به صورت جدی تر برای خرید دخیا با منچستر یونایتد مذاکره کنند.

او به International Business Times  گفت:

دخیا برای رئال مادرید عالی می باشد.یونایتد می خواهد با وی تمدید کند ولی نمی توانند بنابراین فصل آینده او به صورت رایگان در دسترس می باشد.

او یک بازیکنی در کلاس استاندارد جهانی می باشد و یکی از یهترین های دنبا است.

هدف هایی که در سانتیاگو برقرار است در جاهای دیگر نیز همانطور می باشد اما بیشتر مردم به دنبال بهترین ها می باشند به همین دلیل است که کاسیاس رئال مادرید را ترک کرده است.

کاسیا یک دروازه بان خوب در شرایطی خاص می باشد اما بدیهی است که او درسطح دخیا قرار ندارد.دخیا همان بازیکنی است که رئال مادرید برای تصاحب عناوین باید داشته باشد و وی را درون دروازه خود داشته باشد.

داوید دخیا دوران خوبی را به همراه اتلتیکو مادرید در لیگ داشته است جایی که وی در آن تیم رشد کرده است.

۰ Comments