جایگزین مسیر

کاگاوا:در سمت چپ هم میتوانم بازی کنم

by | آذر , ۱۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.شینجی کاگاوا هافبک ژاپنی یونایتد گفت می تواند در سمت چپ هم برای شیاطین سرخ به میدان برود.

 

 

شینجی کاگاوا عنوان کرد که میتواند در سمت چپ نیز برای منچستریونایتد به میدان برود و مصمم است که با حضورش در سمت چپ میتواند به تیم کمک کند.

این ملی پوش ژاپنی زمانی که در تیم درتموند بود نقشش را در خط هافبک تهاجمی به خوبی ایفا میکرد اما الان و با حضورش در تیم منچستریونایتد باید با رونی برای به دست آوردن این پست، بجنگد. کاگاوا در تیم ملی ژاپن نیز بارهای بار در گوش چپ بازی کرده است.

شینجی در فصل 2012 از تیم بروسیا دورتموند آلمان جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا به فوتبال حرفه ایش در این باشگاه ادامه دهد اما با حضور کمرنگ خود در ترکیب و پست تخصصیش میشه گفت از دوران اوجش فاصله گرفته است.

کاگاوا در گفتگو با مجله ی United Review اذعان میکند:” من وقتی که بازیکن دورتموند بودم پشت مهاجم بازی میکردم اما معمولا” در گوش چپ برای ژاپن به میدان میروم. باید این نقش را بپذیرم و مطمئن هستم با بازی کردن در گوش چپ میتوانم به تیم کمک شایانی بکنم، من هر روز برای بهتر شدن در پست جدیدم تمرین میکنم حتی بیشتر از قبل.”

وین رونی با کارت زردی که در بازی مقابل اورتون گرفت 5 کارته شد و بازی مقابل نیوکاسل را از دست داد و اکنون شینجی کاگاوا چشم به جایگاه اصلی خود دارد.

۰ Comments