جایگزین مسیر

کاگاوا از فرصتی که مویز به او داده, تشکر کرد

by | آبان , ۲۴ , ۱۳۹۲

شینجی کاگاوا به نسخه ژاپنی سایت منچستریونایتد گفت که از دیوید مویز به خاطر فرصت دادن به او تشکر می کند, اما اذعان داشت که می خواهد با تبدیل شدن به بازیکن بهتری, فرصت های بیشتری بدست بیاورد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شینجی کاگاوا از دیوید مویز به خاطر فرصت هایی که به او تا اینجای فصل داده است, تشکر کرد اما این مسئله را نیز متذکر شد که می خواهد سطح بازی خودش را ارتقا بدهد تا در بازی های بزرگ, فرصت های بیشتری کسب کند.

این بازیکن 24 ساله در بازی با آرسنال جلوتر از عدنان یانوزای پدیده یونایتد در فصل جاری از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ قرار داشت و یکی از بهترین نمایش های خود در وینگ چپ تیم به نمایش گذاشت.

او بسیار زیاد در کارهای دفاعی به کمک هم تیمی های خود آمد تا شیاطین سرخ با نتیجه 1-0 بر آرسنال غلبه کنند تا این نتیجه جدول رقابت های لیگ برتر را تغییر دهد. این مهاجم ژاپنی اکنون می خواهد در بازی های بیشتری همانند بازی با آرسنال در ادامه فصل بازی کند.

“من فکر می کنم که نیاز دارم تا از بازی خودم بیشتر رضایت داشته باشم.”

“همچنین, امیدوارم با حضور در بازی های بزرگ بیشتری, تجربه های بیشتری کسب کنم. من از مربی متشکرم به خاطر اینکه به من این فرصت را داد تا بازی کنم.”

“من می خواهم بیشتر پیشرفت کنم تا بتوانم در بازی های همانند این بازی بیشتر بدرخشم.”

این بازیکن ژاپنی در ابتدای فثل نتوانست جایی برای خود در ترکیب اصلی تیم پیدا کند اما با ادامه فصل, کم کم فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. این بازیساز ژاپنی در پستی به بازی گرفته می شد که پست اصلی او نمی باشد. به همین دلیل چند هفته ای زمان برد تا او کم کم به پست جدید خود عادت کند. اکنون بازی به بازی, نمایش های بهتری از این بازیکن 24 ساله در پست وینگر چپ تیم می بینیم. به نظر می رسید با بازی های زیبایی که عدنان یانوزای در ترکیب اصلی در این پست تا اینجای فصل انجام می داد, فرصتی برای کاگاوا پیدا نشود, اما با بازی که او در دیدار برابر آرسنال انجام داد, احتمالا مویز فرصت های بیشتری به او بدهد.

تنها کاری که کاگاوا باید انجام دهد, اکنون تمرکز بر روی کارش است و سخت تمرین کردن تا زمانی که فرصتی به او داده شود. اگر او به این روند فعلی ادامه دهد می تواند بازیکن ثابت تیم به طور مرتب باشد.

۰ Comments