جایگزین مسیر

کاگاوا تایید کرد که به دلیل بیماری بازی نکرده است

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۲

زمانی که شینجی کاگاوا به دلیل بیماری در بازی برابر کریستال پالاس به میدان نرفت, برخی ها دوباره می گفتند دیوید مویز این بازی ساز ژاپنی را به دلیل دیگری از تیم کنار گذاشته است.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اما برخلاف این اظهار نظرها کاگاوا عصر امروز با انتشار توبتی در صفحه شخصی خود تایید کرد که به دلیل اینکه حالش خوب نبوده از ترکیب کنار گذاشته شده است. این اظهار نظر کاگاوا تمام فرضیه ها مبنی بر اینکه مویز نمی خواهد از کاگاوا استفاده کند, از بین برد.

این بازیکن 24 ساله در هفته گذشته 90 دقیقه در دو بازی به میدان رفته است و با تیم ملی ژاپن در هفته جاری نزدیک به 16 هزار کیلومتر سفر کرده است. بنابراین جای تعجب نیست که پس از 7 روز طاقت فرسا و بازی های پیاپی و تغییرات شرایط آب و هوایی بیمار شده باشد.

غیبت کاگاوا در بازی شنبه یونایتد باعث شد برخی هواداران در این باره ناراحت باشند زیرا آنها معتقد بودند در صورت حور کاگاوا در میدان, یونایتد می توانست توانایی لازم برای ایجاد موقعیت در خط حمله را داشته باشد, اما نبود او باعث شد شیاطین سرخ موقعیت های زیادی کسب نکنند.

مویز می داند که کاگاوا بازیکن بسیار خوبی است اما او عجله ای ندارد که بازیکنی را وارد تیم کند که هنوز آماده نیست و به همین خاطر نیز تا آماده شدن این بازیکن ژاپنی منتظر مانده است. زمانی او اولین بازی خود را انجام خواهد داد که مویز بداند او 100 درصد آمادگی جسمانی خوبی دارد و آماده بازی کردن می باشد. تا آن زمان ما تنها باید منتظر بمانیم.

شینجی عصر امروز این توبت را در صفحه شخصی خود نوشت:

من کمی بیمار بودم, بهبودیم را به خوبی بدست می آورم و سپس آماده بازی بعدی می شوم.

۰ Comments