جایگزین مسیر

کاگاوا خوشحال از بازگشت دوباره به سرزو

by | مرداد , ۶ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نگاه ها در جمعه شب به بازی شینجی کاگاوا بود, ستاره ژاپنی که با پیراهن قهرمان لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد به سرزو اوزاکا باشگاه سابق خود برگشته بود.

45 هزار هوادار به ورزشگاه ناگای آمده بودند تا علاوه بر اینکه بازی منچستریونایتد را تماشا کنند دوباره به قهرمان خود خوشامد گویند, حتی با اینکه این ستاره 24 ساله این بار در برابر تیم سابق خود به میدان می رفت.

.

shinji-kagawa_300

.

فریاد “ما می خواهیم شینجی گل بزد” از سوی تماشاگران در سراسر ورزشگاه طنین انداز می شد, اندکی پس از شروع نیمه دوم به نظر می رسید بالاخره هواداران شاهد گلزنی این بازیکن خواهند بود ولی او ضربه پنالتی را از دست داد. اما اندکی پس از آن ضربه کاگاوا با ضربه ای دیدنی که از بین پاهای مدافع تیم تاتسویا یاماشیتا و دروازه بان تیم کیم جین-هیون رد شد, گل اول تیمش را به ثمر رساند.

او پس از بازی به خبرنگاران گفت: من بسیار خوشحالم که در جنین جوی بازی کردم. این بازی یکی از بزرگترین رخدادهایی بود که من در دوران حرفه ای فوتبالم پشت سرگذاشتم, من به این روز افتختر می کنم. می خواهم از همه کسانی که باعث شدند این بازی برگزار شود, تشکر کنم.

او درباره صحنه پنالتی که از دست داد چنین توضیح داد: من نمی توانستم تمرکز کنم. من فکر می کردم که اگر از روی نقطه پنالتی گل بزنم, زیاد خوشحال نخواهم بود. من می خواستم به شکلی دیگر گل بزنم.

“در آخرین لحظه زمانی که خواستم ضربه را بزنم, گیج شدم, اما خوشحالم که توانستم به بازی ادامه دهم در جریان بازی گل بزنم.”

ریو فردیناند درباره شینجی گفت: او نقش بزرگی را برعهده گرفته تا امسال بازی کند, شما این مسئله را امروز با گل بی نظیری که او زد, دیدید. شاید  به خاطر فشار زیادی که بر او وارد می شد, پنالتی را ازدست داد, اما او بازیکن فوق العاده ای است. ما خوشحالیم که او را در تیم داریم و من فکر می کنم امسال ما پیشرفت بزرگی نسبت به فصل گذشته در او خواهیم دید.

ویلفرد زاها نیز خوشحال است از اینکه هم تیمی جدیدش پشتکار فراوانی داشته و توانسته گل بزند.

ویلفرد زاها که بهترین بازیکن میدان نیز شد درباره کاگاوا گفت: اوضاع برای او خوب پیش نمی رفت پس از اینکه موقعیتی را در جلوی دروازه ازدست داد و پنالتی را نیز از دست داد, اما من خوشحالم که او توانست این مسئله را مدیریت کند و بلافاصله گل بزند. من مطمئنم که او نیز خوشحال است.

 

۰ Comments