جایگزین مسیر

کاگاوا سه امتیاز بازی برابر آرسنال را می خواهد

by | آبان , ۱۹ , ۱۳۹۲

شینجی کاگاوا معتقد است منچستریونایتد باید امروز بر آرسنال غلبه کند تا به ترتیب فاصله خودش با صدرنشینان جدول رقابت های لیگ برتر را کم کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – توپچی ها با 8 امتیاز اختلاف با قهرمان سال قبل لیگ برتر در صدر جدول قرار دارند و این شرایط بازی امروز دو تیم در الدترافورد را حساس تر کرده است. کاگاوا نیز که اخیرا عملکرد چشم نوازی در بازی گذشته شیاطین سرخ داشته است, مصمم است تا برابر شاگردان آرسن ونگر به موفقیت برسد.

در ضیافت ناهاری که برای اسپانسر رسمی تیم شرکت ساعت سازی بولوا ترتیب داده شده بود, این مهاجم ژاپنی به اظهار نظر درباره بازی برابر آرسنال پرداخت. شینجی اظهار داشت که  پیروزی برابر آرسنال که اعتماد به نفس بالایی دارد, آسان نیست.

“برای ما ضروری است که 3 امتیاز بازی را با پیروزی برابر آرسنال در الدترافورد کسب کنیم. ما نیاز داریم که با آرامش و به شکلی حرفه ای به این مهم دست یابیم. برای کم کردن فاصله با آنها, ما باید بازی را ببریم. این همه آن چیزی است که ما نیاز داریم.”

“آنها بازیکنان باکیفیتی با مهارت های تکتینکی بالا دارند . ما نیاز داریم که 90 دقیقه سخت تلاش کنیم اگر ما می خواهیم در بازی پیروز شویم. بازی شبیه به این دیدار, از آن نوع بازی هایی است که هر بازیکنی به دنبال حضور در آن است. من نیاز دارم تا خودم را برای این بازی کاملا آماده کنم.”

بازیکنی باهوش با سبک بازی تعریف شده, کاگاوا پس از انتقال از دورتموند و حضور نزدیک به یک سال در الدترافورد این بازیکن ژاپنی ویژگی متفاوت به تیم منتقل می کند. این بازیکن سابق دورتموند احساس می کند که هم تیمی هایش در حال آشنایی کامل با استعدادهای این بازیکن ژاپنی هستند.

“هر روز به نوبه خود و در هر بازی,  من تلاش بی نظیری می کنم همانند اینکه دیگر شانس دومی نخواهم داشت. برای مثال, در تمرینات, من تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را نشان دهم تا به هم تیمی هایم اجازه دهم برای اینکه سبک بازی من را بدانند. پس از بیش از یک سال همکاری با همدیگر, من به شخصه باور دارم که آنها می توانند این مسئله را اکنون ببینند. ما به کار کردن ادامه می دهیم تا همکاری با همدیگر در بازی را بهتر کنیم.

۰ Comments