جایگزین مسیر

کاگاوا مدنظر باشگاه های ترکیه

by | اسفند , ۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش توتو مارکتو و برگرفته از منابع ترکیه ای در یک حرکت عجیب بشیکتاش ترکیه به دنبال بازیکن منچستر یونایتد یعنی شینجی کاگاوا می باشد.

این بازیکن که در سال 2012 با قیمت 12 میلیون پوند به یونایتد پیوسته است نتوانسته است عملکرد خوبی در اولدترافورد داشته باشد و بر اساس گزاش ها بشیکتاش یکی از تیم های سوپر لیگ ترکیه می خواهد با پیشنهادی بالا این بازیکن را جذب کند.

با این حال که بشیکتاش توسط اسلاون بیلیچ  مربی سابق کرواسی مدیریت می شود می خواهند ستاره سابق دورتمند یعنی شینجی کاگاوا را جذب کنند ولی کار بسیار دشواری را پیش رو دارند.

به احتمال زیاد دورتمند فینالیست دوره قبل لیگ قهرمانان شانس بسیاری را برای جذب این بازیکن دارد و احتمال دارد این بازیکن با دو بازیکن دورتمند معاوضه شود.

منچستر یونایتد آماده است علاوه بر پول کافی شینجی کاگاوا را به ازای ایلکای گندوغان و مارکو رویس به دورتمند پیشنهاد بدهد.

با این حال قهرمان لیگ برتر شانس برای به خدمت گرفتن گندوغان را زیاد می داند این بازیکن به دلیل مصدومیت شش ماه دور از میادین بود.

با این حال به نظر می رسد با خرید گران قیمت منچستر یونایتد یعنی خوان ماتا و ستاره آینده دار این تیم شینجی دچار مشکل شود و به احتمال زیاد در تابستان از یونایتد جدا می شود.

۰ Comments