جایگزین مسیر

کرایوف:”تیاگو باید بارسا را ترک کند”

by | تیر , ۵ , ۱۳۹۲

اسطوره ی هلندی باشگاه بارسلونا به تیاگو توصیه کرد که باشگاهی را برای اینده اش انتخاب کند که در ان شانس بیشتری برای بازی کردن دارد.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یوهان کرایوف احساس میکند در صورتی که بارسلونا نتواند به تیاگو تضمینی برای بازی کردن بدهد این بهترین موقع برای خروج از نیو کمپ است.
اکنون باشگاه منچستریونایتد خواهان به خدمت گرفتن این هافبک 22 ساله تیم بارسلونا میباشد و کرایوف به تیاگو توصیه میکند که از بارسا برود مگر انکه بارسلونا به وی تضمین بیشتر بازی کردن بدهد.
یوهان کرایوف در گفتگو با روزنامه ی مارکا گفت:
“تمام اینها اندکی به برنامه های بارسلونا نیز بستگی دارد. اگر برای وی شانس کمی وجود دارد که بتواند در ترکیب ثابت قرار بگیرد او باید باشگاه را ترک کند.”
“به هر حال اگر بارسا به او بگوید که او یک بازیکن ثابت خواهد بود، او باید بماند . موضوع به همین سادگی است”
“تیاگو بازیکن با استعداد و با کیفیتی است و هنوز بسیار جوان است. هر تصمیمی که او برای اینده اش میگیرد باید یک تصمیم خوب و درستی باشد”
طبق قراردادی که تیاگو با بارسلونا دارد این بازیکن میتواند با رداخت مبلغ 18 میلیون یورو از این تیم جدا شود ولی این قرارداد تنها یک ماه دیگر پا برجاست و از اول اگوست 2013 طبق قرارداد جدید وی با باشگاه بارسلونا مبلغ ازاد سازی قرارداد وی به 90 میلیون یورو افزایش میباید.

۰ Comments