جایگزین مسیر

کروس:هنوز درباره آینده ام تصمیمی نگرفته ام

by | تیر , ۱۷ , ۱۳۹۳

به نظر می رسد امیدهای منچستریونایتد برای خرید هافبک آلمانی بایرن مونیخ تونی کروس هنوز ازبین نرفته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تونی #کروس هافبک بایرن مونیخ تاکید می کند خبر انتقالش به رئال مادرید هنوز نهایی نشده است و او تا پایان جام جهانی منتظر خواهد ماند تا درباره آینده اش تصمیم بگیرد.

هفته گذشته روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش کرده بود که کروس با رئال بر سر مسائل شخصی به توافق رسیده است و هر دو طرف بر سر مبلغ انتقال نیز توافق کرده اند.

در شرایطی که تنها 12 ماه از قراداد فعلی کروس با بایرن باقی مانده است, پس از ممانعت کروس برای تمدید قرارداد, باواریایی ها قصد دارند این هافبک 24 ساله را در تابستان امسال به فروش برسانند.

علی رغم ناامیدی هواداران یونایتد درباره خرید کروس, این ستاره آلمانی به روزنامه Tz مونیخ گفته است که پس از فینال روز شنبه جام جهانی 2014 برزیل او درباره آینده اش تصمیم خواهد گرفت.

من تمام اخبار را می خوانم – سخت است که به آنها بی اعتنا باشم, اما من پیش از این نیز گفته ام که هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

حقیقتش این است که آخرین خبرها صحت نداشته است. من فقط می خواهم حضور ما در جام جهانی به نتیجه ای برسد و سپس زمانی که همه چیز تمام شد, من تصمیم خواهم گرفت.

آن موقع تصمیمم را خودم به شما خواهم گفت نه توسط روزنامه ها.

در شرایطی که هنوز از هیچ چیزی اطمینان نداریم, پس چیزی نیز برای گفتن نداریم. یک هفته دگر تا پایان جام جهانی باقی مانده است و سپس ما از چیزهای بیشتری اطلاع خواهیم داشت. این احتمال وجود دارد که من در بایرن بمانم.

بامداد چهارشنبه تیم ملی آلمان در نیمه نهایی رقابت های جام جهانی در بلو هوریزنته به مصاف برزیلی ها خواهد رفت.

۰ Comments